Еволюция в комуникацията - новото нормално

Еволюция в комуникацията - новото нормално

Наричаме 2021-а годината на „новото нормално“, на „предизвикателствата“ и с още много наименования - и вероятно нито едно от тях няма да е това, с което тя ще остане в историята. 

Със сигурност 2021-а е годината, която освети силата на комуникациите и тяхната еволюция. Смали социалния ни живот до пространството пред екрана, големите събирания се сведоха до хората в една стая, а публичните мероприятия са съпроводени с доказателства за безопасност и подозрение към присъстващите. В същото време в световен мащаб нарастнаха очакванията и изискванията на хората  към бизнеса и правителствата за по-голяма ангажираност, които доведоха до промяна в поведението и комуникацията на брандовете - и това е видно от проучванията на Edelman "Trust Barometer", "Future of Corporate Communications", в Harvard Business Review и др.

Каква беше 2021 г. и какво да очакваме до края на 2022 г. може да научите от Елена Матеева, изпълнителен директор на БДВО, и Анита Бедин, председател на БДВО, на страниците от специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria:

Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операция "Паяжина": Как Украйна парализира стратегическата руска авиация?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 2 до 8 юни
Националистът Карол Навроцки е победителят в президентските избори в Полша
Преки високоскоростни влакове ще свързват Мюнхен, Милано и Рим от 2026 г.
На днешната дата, 2 юни. Ден на Христо Ботев и на загиналите за свободата и независимостта на България
Фразите, по които може да познаете емоционално интелигентните лидери
Y-хромозомата – генетичният ключ към по-високия ръст при мъжете
Рафал Тшасковски с минимална преднина на балотажа в Полша