Еволюция в комуникацията - новото нормално

Еволюция в комуникацията - новото нормално

Наричаме 2021-а годината на „новото нормално“, на „предизвикателствата“ и с още много наименования - и вероятно нито едно от тях няма да е това, с което тя ще остане в историята. 

Със сигурност 2021-а е годината, която освети силата на комуникациите и тяхната еволюция. Смали социалния ни живот до пространството пред екрана, големите събирания се сведоха до хората в една стая, а публичните мероприятия са съпроводени с доказателства за безопасност и подозрение към присъстващите. В същото време в световен мащаб нарастнаха очакванията и изискванията на хората  към бизнеса и правителствата за по-голяма ангажираност, които доведоха до промяна в поведението и комуникацията на брандовете - и това е видно от проучванията на Edelman "Trust Barometer", "Future of Corporate Communications", в Harvard Business Review и др.

Каква беше 2021 г. и какво да очакваме до края на 2022 г. може да научите от Елена Матеева, изпълнителен директор на БДВО, и Анита Бедин, председател на БДВО, на страниците от специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria:

Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кристалина Георгиева: С еврото България ще привлича повече инвестиции
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
Може ли Българският енергиен холдинг да придобие активите на "Лукойл"?
Ключови правила за освноваване на успешен стартъп
Времето в неделя: Облачно с валежи в Югозападна и Източна България
Китай обяви временното спиране на забраната за износ на галий, германий и антимон към САЩ
И Румъния спешно търси варианти за рафинерията в Плоещ, собственост на Лукойл