Легендарните реклами: Брук Шийлдс за Calvin Klein

Много реклами продават, някои трупат състояние за компанията, единици обаче променят мисленето на поколения.

Продължаваме да ви разказваме за най-паметните и фундаментални рекламни кампании в световната история. Следва историята за Брук Шийлдс и модния бранд Calvin Klein.

През 1980 г. 15-годишната Брук Шийлдс скандализира американската аудитория, като типично в духа на една малка Лолита предизвикателно заявява, че между нея и дънковите ѝ панталони на Calvin Klein... няма нищо.

Открито еротичният образ на едно малко момиче в рекламата на Calvin Klein предизвиква негативната реакция на много американци. Но провокира интереса на дизайнерите към дънковия плат, който е модерен и до днес. Всички носим деним, нали?!

Рекламата окуражава Calvin Klein да продължи да представя провокативни, пикантни рекламни изображения на млади хора в продължение на десетилетия. Така марката остава в историята като провокативна, насочена към младите хора, луксозна. 

Ето и част от рекламата с Брук Шийлдс от 80-те години. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски отхвърля предложението на Тръмп за размяна на територии с Русия
Доналд Тръмп и Владимир Путин ще се срещнат в Аляска на 15 август
Доналд Тръмп обяви, че е помирил "завинаги" Армения и Азербайджан
Кметът на Нагасаки предупреждава за риск от ядрена война, докато градът отбелязва 80 годишни от атомната бомбардировка
Южна Корея стартира проект за национален AI модел в технологична надпревара със САЩ и Китай
По какво се различават богатите хора от останалите?
Защо застрахователите се притесняват, че светът скоро може да стане незастраховаем
Журналист с две номинации за награда „Еми“ оцеля шест нощи сред дивата природа в Норвегия