Легендарните реклами: Брук Шийлдс за Calvin Klein
Много реклами продават, някои трупат състояние за компанията, единици обаче променят мисленето на поколения.
Продължаваме да ви разказваме за най-паметните и фундаментални рекламни кампании в световната история. Следва историята за Брук Шийлдс и модния бранд Calvin Klein.
През 1980 г. 15-годишната Брук Шийлдс скандализира американската аудитория, като типично в духа на една малка Лолита предизвикателно заявява, че между нея и дънковите ѝ панталони на Calvin Klein... няма нищо.
Открито еротичният образ на едно малко момиче в рекламата на Calvin Klein предизвиква негативната реакция на много американци. Но провокира интереса на дизайнерите към дънковия плат, който е модерен и до днес. Всички носим деним, нали?!
Рекламата окуражава Calvin Klein да продължи да представя провокативни, пикантни рекламни изображения на млади хора в продължение на десетилетия. Така марката остава в историята като провокативна, насочена към младите хора, луксозна.
Ето и част от рекламата с Брук Шийлдс от 80-те години.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.