Легендарните реклами: Гардиън - "Въпрос на гледна точка"


Ефективност, създаване на търговски успех - това е един от водещите критерии за успех на рекламата от десетилетия насам. Но има и някои кампании, в които идеята тържествува. Това не означава, че са по-малко ефективни. Просто, по много интелигентен начин предават послание, което кара аудиторията да се усмихне. 

Една от тези лигендарни реклами е клипът на британския вестник "Гардиън" "Въпрос на гледна точка". 

Днес виртуалната ни колекция от реклами ви предлага този доста стар, но "умен", запомнящ се и смятан за класически рекламен телевизионен филм от първите дни на далечната 1986 г.

Половинминутният филм рекламира популярния британски ежедневник, като мотото му е "Въпрос на гледна точка!". "Режисьорът Пол Уайленд сочи рекламата за най-доброто, което някога е правил. И е лесно да се види защо", коментира електронното издание за маркетинг и реклама campaignlive.co.uk.

Заснет в черно-бяло, без съпровод от специално музикално изпълнение, филмът винаги ще бъде поменен като въплъщение на репутацията на "Гардиан" като отворен към различните гледни точки вестник.

Кадрите са могъща демонстрация на опасността от предубежденията.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Кметът Васил Терзиев: В София се извозват 60-70% от боклука в "Люлин" и "Красно село"
Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Два века и половина: Най-старото действащо заведение в Рим затвори врати
100 години назад: Връщаме ли се във времената, когато политиците се страхуваха от собствените си образи?
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск