Още катаклизми с нови възможности
Интервю с Боряна Рачева-Йотова, старши вицепрезидент и старши директор Buy-Side Стратегия на FactSet
- През последните години станахме свидетели на няколко черни лебеда, оказващи влияние върху икономиката и обществото. Точно в този период вие поехте стратегическото развитие на глобална компания като Factset. Как се планира дългосрочно в такива турбулентни времена?
- Аз и моят екип водим Стратегията за Buy-Side сектора от бизнеса на Factset, но да, това е много голям сегмент – около 65% от бизнеса на компанията. Включва институционални асет мениджъри, пенсионни и национални Wealth Funds и хедж фондове. Изграждането на стратегическо позициониране в периоди на голяма несигурност е и наука, и усет – също както и моделирането на риска – виждам доста общо между предходната ми сфера и сегашната. Наука е, защото има подходи, структура, моделиране на процеси. Успешното дългосрочно позициониране е свързано с постоянна оптимизация на съществуващи процеси и продукти. В постоянно променящата се среда откриваме мегатрендове, които дори в турбулентни периоди продължават да действат фундаментално.
Търсете „Мениджър” в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.