Икономиките устояват на политическите сътресения – интервю с Майкъл Холм, управляващ директор на Diageo за Източна Европа

Икономиките устояват на политическите сътресения – интервю с Майкъл Холм, управляващ директор на Diageo за Източна Европа
Diageo е глобален лидер с емблематични марки, но Източна Европа е специфичен и често подценяван регион. Какво е уникалното в бизнес управлението тук?
За нас Източна Европа е изключително вълнуващ регион. Той се състои от много, но неголеми държави, затова управляваме този пазар чрез дистрибутори. Имаме партньори като Avendi в България в целия регион. Бих казал, че това е много ефективен бизнес модел. От една страна, можем да внесем нашите разпознаваеми световни марки и нашия опит, от друга, работим с партньори, които познават местния пазар, познават клиентите, местната култура. Това е наистина интересен бизнес модел, който ни дава много възможности да наложим премиум международни марки и също така има голям потенциал за растеж.
Какви са водещите потребителски тенденции в сегмента на алкохолните напитки в момента?
Потребителите се променят в няколко направления. Едно от тях е удобството. Те искат неща, които са лесни и не изискват излишни усилия. Някои от продуктите в нашето портфолио, като готовите за консумация напитки (RTD – Ready To Drink), например Smirnoff Ice или Captain Morgan Original Spiced Gold & Cola, се разрастват много бързо именно защото са удобни. Друга важна тенденция е умереността при консумация – потребителите са по-осъзнати и внимателни по отношение на алкохола. Хората все повече мислят за своето здраве и благосъстояние.
Търсете "Мениджър” в:
- разпространителската мрежа
- платформата за дигитално четене ZinZin: https://rb.gy/e9nmqo
- https://manager.bg/списание
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.