Класа без лого

Високо качество. Вечен дизайн. Универсално приложение. Лого, което не боде очите. Това е тихият лукс (Quiet Luxury). Тенденция, която тръгва от модата, интериорния дизайн и архитектурата, но постепенно завладява и света на маркетинга. Ненатрапчивият вкус не е нова тенденция, но през последното десетилетие избухна с нова сила. Поколението Y, или милениалите (родените между 1981 и 1996 г.), което оформя потребителските тенденции в момента, започна специално да спестява средства, за да харчи за тих лукс. Това поколение търси продукти и услуги заради тяхното качество, изработка и стил, а не заради криворазбрани представи за актуално и модерно.
Зад превръщането на дискретния лукс в комуникационен стил в маркетинга стоят още няколко културно-исторически причини.
Търсете "Мениджър” в:
- разпространителската мрежа
- платформата за дигитално четене ZinZin: https://rb.gy/e9nmqo
- https://manager.bg/списание
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.