Класа без лого

Класа без лого

Високо качество. Вечен дизайн. Универсално приложение. Лого, което не боде очите. Това е тихият лукс (Quiet Luxury). Тенденция, която тръгва от модата, интериорния дизайн и архитектурата, но постепенно завладява и света на маркетинга. Ненатрапчивият вкус не е нова тенденция, но през последното десетилетие избухна с нова сила. Поколението Y, или милениалите (родените между 1981 и 1996 г.), което оформя потребителските тенденции в момента, започна специално да спестява средства, за да харчи за тих лукс. Това поколение търси продукти и услуги заради тяхното качество, изработка и стил, а не заради криворазбрани представи за актуално и модерно.

Зад превръщането на дискретния лукс в комуникационен стил в маркетинга стоят още няколко културно-исторически причини.

Търсете "Мениджър” в:

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 26 ноември. Имен ден празнуват Стилиан, Стилян, Стилиана, Стиляна
Мерц: Путин няма как да излезе успешно от войната в Украйна
Борисов: ЕС ще ни даде дерогация за отбраната и дефицитът ще стане 2,7%
Хиляди часове труд и 70 тона кеш: как еврото сменя лева в магазините?
Бившият бразилски президент Болсонаро ще прекара 27 години в килия със самостоятелна баня
Тръмп изпраща свои представители в Москва и Киев, отказа се от крайния срок за мирния план
Бизнес перспективи: Накъде се е насочил криптопазарът?
CNN: Украйна се е съгласила на мирно споразумение за спиране на войната