Класа без лого

Класа без лого

Високо качество. Вечен дизайн. Универсално приложение. Лого, което не боде очите. Това е тихият лукс (Quiet Luxury). Тенденция, която тръгва от модата, интериорния дизайн и архитектурата, но постепенно завладява и света на маркетинга. Ненатрапчивият вкус не е нова тенденция, но през последното десетилетие избухна с нова сила. Поколението Y, или милениалите (родените между 1981 и 1996 г.), което оформя потребителските тенденции в момента, започна специално да спестява средства, за да харчи за тих лукс. Това поколение търси продукти и услуги заради тяхното качество, изработка и стил, а не заради криворазбрани представи за актуално и модерно.

Зад превръщането на дискретния лукс в комуникационен стил в маркетинга стоят още няколко културно-исторически причини.

Търсете "Мениджър” в:

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
От ГЕРБ отговориха на критиките на президента Радев
ЕС удължи санкциите срещу Русия, но не прие нов пакет
Зам.-кметът по финансите на София: Успех е, че върнахме бюджета и го преразгледахме
The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
Легендата Ана Уинтур, прототип на „Дяволът носи Прада“, се оттегля от главен редактор на сп. Vogue след 37 г.
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин