Туризъм с емоция

Туризъм с емоция

Макар „екстремно“ и „адреналин“ все още да събуждат асоциации предимно с луди глави и опасности, в ход е комерсиализирането на приключенския туризъм. Достигането до по-масов потребител, който не е непременно адреналин freak, е факт.

Наред с добре познатите от години бънджи скокове и полети с парапланер на сцената излязоха и съвсем нови преживявания в екстремното. От занимания за избрани куражлии екстремните приключения постепенно си пробиха път и станаха достъпни за редовите потребители.

Пълния текст на материала можете да прочетете тук.

Търсете списание „Мениджър” в:

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан