Южна Корея – люта храна, вкусен медиен бизнес

Южна Корея – люта храна, вкусен медиен бизнес

„Сит ли си? Нахранен ли си?“ Това е въпросът, който в Южна Корея задават, когато искат да попитат свой близък дали се чувства добре. В техния език не съществува въпросът „как си?“. Още преди корейската война и последвалото разделяне със Северна Корея по тези земи помнят глада и страданието. Постепенно храненето се издига на почит.

Семействата приготвят заедно вечерята. Скарата с горещи въглища е директно в средата на масата. Пекат се месо, риба и морски дарове, съчетани с различни видове зеленчуци. Вкусовете и миризмите са неописуеми (и не винаги приятни). Лютото преобладава, но никой не може да избяга от сладките картофи. Храната се превръща не само във важна част от ежедневието, но и в успешен медиен проект.

Повече по темата ще откриете в ноемврийския брой на списание „Мениджър“.

Търсете изданието в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара
Tesla предлага възнаграждение от 1 трилион долара на Мъск. Ще го одобрят ли акционерите?
Израелската армия призовава жителите на град Газа да го напуснат
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.