Южна Корея – люта храна, вкусен медиен бизнес

Южна Корея – люта храна, вкусен медиен бизнес

„Сит ли си? Нахранен ли си?“ Това е въпросът, който в Южна Корея задават, когато искат да попитат свой близък дали се чувства добре. В техния език не съществува въпросът „как си?“. Още преди корейската война и последвалото разделяне със Северна Корея по тези земи помнят глада и страданието. Постепенно храненето се издига на почит.

Семействата приготвят заедно вечерята. Скарата с горещи въглища е директно в средата на масата. Пекат се месо, риба и морски дарове, съчетани с различни видове зеленчуци. Вкусовете и миризмите са неописуеми (и не винаги приятни). Лютото преобладава, но никой не може да избяга от сладките картофи. Храната се превръща не само във важна част от ежедневието, но и в успешен медиен проект.

Повече по темата ще откриете в ноемврийския брой на списание „Мениджър“.

Търсете изданието в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Тръмп ще обяви национално извънредно положение във Вашингтон
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Галин Цоков: Догодина ще има STEM кабинети във всяко училище
Британска военна академия, създадена от Чърчил, спира приема на студенти от Израел
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство