Южна Корея – люта храна, вкусен медиен бизнес

Южна Корея – люта храна, вкусен медиен бизнес

„Сит ли си? Нахранен ли си?“ Това е въпросът, който в Южна Корея задават, когато искат да попитат свой близък дали се чувства добре. В техния език не съществува въпросът „как си?“. Още преди корейската война и последвалото разделяне със Северна Корея по тези земи помнят глада и страданието. Постепенно храненето се издига на почит.

Семействата приготвят заедно вечерята. Скарата с горещи въглища е директно в средата на масата. Пекат се месо, риба и морски дарове, съчетани с различни видове зеленчуци. Вкусовете и миризмите са неописуеми (и не винаги приятни). Лютото преобладава, но никой не може да избяга от сладките картофи. Храната се превръща не само във важна част от ежедневието, но и в успешен медиен проект.

Повече по темата ще откриете в ноемврийския брой на списание „Мениджър“.

Търсете изданието в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Европейските лидери са изпълнени с предпазлив оптимизъм след разговор с Тръмп преди срещата с Путин
Жега и пожари: Израел удари рекорд от близо 50 градуса, Гърция спасява монахини и настанява във военни поделения
Ликвидаторите на втората по големина китайска строителна компания Evergrande продадоха картина на Моне
"Алфа Рисърч": Все повече българи подкрепят влизането ни в еврозоната
Времето: Ветровито с температури до 35 градуса
Digital age: Техно пробиви и открития
Доц. Кунчев: Има леко увеличаване на заболеваемостта от COVID-19, но ситуацията не е притеснителна
Българската икономика с ръст от 3,1% за второто тримесечие