Южна Корея – люта храна, вкусен медиен бизнес

Южна Корея – люта храна, вкусен медиен бизнес

„Сит ли си? Нахранен ли си?“ Това е въпросът, който в Южна Корея задават, когато искат да попитат свой близък дали се чувства добре. В техния език не съществува въпросът „как си?“. Още преди корейската война и последвалото разделяне със Северна Корея по тези земи помнят глада и страданието. Постепенно храненето се издига на почит.

Семействата приготвят заедно вечерята. Скарата с горещи въглища е директно в средата на масата. Пекат се месо, риба и морски дарове, съчетани с различни видове зеленчуци. Вкусовете и миризмите са неописуеми (и не винаги приятни). Лютото преобладава, но никой не може да избяга от сладките картофи. Храната се превръща не само във важна част от ежедневието, но и в успешен медиен проект.

Повече по темата ще откриете в ноемврийския брой на списание „Мениджър“.

Търсете изданието в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Доналд Тръмп с указ преименува Мексиканския залив
Държавният департамент на САЩ спря издаването на паспорти с „X“ в графата за пол
Словашкият премиер Фицо обяви експулсиране на чуждестранни инструктори от страната
На днешната дата, 25 януари. Имен ден празнуват Григор, Григорий
Как да си поставяме по-добри цели
Факторът, който според Стив Джобс отличава високопроизводителните хора от останалите
Продажби на шалове и прочути палта вдигат постепенно на крака британската луксозна марка Burberry
Свирепата буря във Великобритания удари рекорд по скорост на вятъра от 183 км/ч., един човек загина