Южна Корея – люта храна, вкусен медиен бизнес
„Сит ли си? Нахранен ли си?“ Това е въпросът, който в Южна Корея задават, когато искат да попитат свой близък дали се чувства добре. В техния език не съществува въпросът „как си?“. Още преди корейската война и последвалото разделяне със Северна Корея по тези земи помнят глада и страданието. Постепенно храненето се издига на почит.
Семействата приготвят заедно вечерята. Скарата с горещи въглища е директно в средата на масата. Пекат се месо, риба и морски дарове, съчетани с различни видове зеленчуци. Вкусовете и миризмите са неописуеми (и не винаги приятни). Лютото преобладава, но никой не може да избяга от сладките картофи. Храната се превръща не само във важна част от ежедневието, но и в успешен медиен проект.
Повече по темата ще откриете в ноемврийския брой на списание „Мениджър“.
Търсете изданието в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.