Предпазливостта ще диктува реалното поведение
Свидетели сме на динамични промени, или както е популярно да се казва – живеем в интересни времена. Събитията от последните три години представиха пред света предизвикателства, пред които последната глобална финансова криза от 2007-2008 с основание може да ни изглежда като следобедна разходка. Макар в мрачно време.
Пандемията ни постави в съвсем нови условия на потребление и правене на бизнес. Тъкмо, когато хватката й започна да отслабва и всички на пазара постепенно се връщаха към старите си навици и модели на работа, започна инфлационният натиск и войната в Украйна. На този глобален фон, у нас сме в ситуация на дълбока политическа криза, която допълнително влошава общата картина.
Ако трябва да добавим малко предистория отпреди 2020-та, то няма как да не бъде отбелязано относително доброто представяне на българската икономика и високи нива на заетост. Период, в който не малка част от българските потребители бяха с увеличаващи се доходи и разширяваща се потребителска кошница, в която тежестта на разходите за хранителни продукти плавно намаляваше – сигурен индикатор за нарастващ стандарт, четем в анализ на Добромир Живков от социологическа агенция „Маркет линкс“.
Текстът е публикуван в ноемврийския брой на списание „Мениджър“.
Търсете новия брой на изданието в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.