Откриха защо тийнейджърите залитат по алкохола

Младите пият, защото така изразяват своята индивидуалност и независимост, родителите им – по много повече причини: от мъка и от радост, от стрес и за да изпуснат парата, от ревност, при депресия, по инерция... При жените злоупотребата с алкохол има пряка връзка с еманципацията.
Всичко това е така, но има и нова теория: американски учени проведоха мащабно изследване и резултатите потвърдиха пряка взаимозависимост между гледането на реклами на спиртни напитки и пагубните пристрастия на младежите към алкохола, твърди letidor.ru.
Анализаторите направили запитване сред повече от хиляда младежи на възраст между 13 и 20 години за това какви предавания гледат и колко често, а също и какви напитки и в какви количества предпочитат. Учените съпоставили техните отговори с броя на рекламите на спиртни напитки по различни тв канали.
Резултатите: тийнейджърите, които не гледат телевизия и не виждат такива реклами, или изобщо не употребяват алкохол, или ограничават количествата на около 14 чаши бира на месец. А младежите, които редовно гледат видеоизображения на алкохол, съставят угнетителна статистика: 300 излъчени реклами на алкохол месечно водят до 33 изпити чаши бира за същия период.
Колкото по-често подрастващите виждат реклама на алкохолни напитки, толкова по-пагубно се оказва това за тяхната персонална статистика на изпитото. В отделни случаи показателите на участващите в изследването младежи достигали 200 чаши бира на месец.
Тези резултати говорят, че рекламите, подтикващи към употреба на алкохол, трябва да се контролират строго и да се показват само по тези канали, които не гледат деца и подрастващи. Освен това специалистите съветват родителите да следят внимателно какво правят децата им в свободното си време и да намалят часовете за гледане на телевизия.
Източник: noviteroditeli.bg
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Warner Bros. и HBO обявиха част от актьорския състав в предстоящия сериал за Хари Потър
Любопитно |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ФИФА обяви съдиите за световното клубно и по-строги правила за вратарите
Спорт |Джейми Даймън продаде акции на JPMorgan за около 31,5 млн. долара
Финанси |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.