До 72 часа Втора градска болница в София става Инфекциозна с капацитет от 50 легла

До 72 часа Втора градска болница в София става Инфекциозна с капацитет от 50 легла

Здравният министър Кирил Ананиев ще издаде заповед за временно трансформиране на Втора градска болница в Инфекциозна заради коронавируса. Лечебното заведение спира да изпълнява своята дейност. Това обяви кметът на София Йорданка Фандъкова.

„Капацитетът на болницата, при спазване на всички изисквания за лечение на болни с коронавирус, е около 50 легла. Разбира се, това не означава да се напълни веднага, трябва да се държи сметка за наличния персонал. Болницата ще се подпомогне от бюджета на града за здраве и трябва да бъде готова за три денонощия“, поясни Фандъкова.

Столичният кмет благодари на медицинския персонал, който е дал своето съгласие да остане и да работи след трансформиране на болницата.

„Надявам се в рамките на тези три дни да решим всички въпроса, но най-вече през това време да се работи за организация, за доставка на материали и оборудване, което е и задача на директора на болницата доц. Узунов“, каза още кметът Фандъкова. 

Тя увери, че Столична община има грижа с предпазните медицински материали.

„Подготвя се доставката на материали и оборудване, такива са представени и на нас, и на Министерство на здравеопазването. Няма да има проблем за първите седмици. Аз настоявам да имаме готовност за 2-3 седмици, за да можем да сме спокойни", подчерта столичният кмет.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо