Ценим ли малките неща в живота?

Ценим ли малките неща в живота?

Втората вълна на пандемията води до значителна промяна в нагласите и оценяването на малките неща в живота на българина. Това сочат резултатите от националното представително количествено проучване на IPSOS България, проведено в периода 16-30 октомври 2020 г. сред 1000 участници. 

69% от анкетираните споделят, че покрай събитията от изминалата година, свързани с COVID-19, са осъзнали колко важно е семейството за тях. 67% не крият оптимизма си за бъдещето, и споделят, че са научили, че могат да са щастливи с по-малко. Висока оценка на малките моменти от ежедневието, които зареждат с положителни емоции, дават 64% от запитаните и приблизително същия процент от участниците (63%) свързват радостта от малките моменти със споделянето им с близки и приятели.

Данните от проучването показват видима промяна в наглaсите и поведението на българина в ситуации на прекарано време с роднини, приятели, отбелязване на поводи и празнуване. 54% от анкетираните споделят, че кризата ги е научила да празнуват големите събития по различен начин, защото въпреки отрицателното въздействие от пандемията върху тях, ситуацията ги е направила по-адаптивни, креативни и благодарни за малките радостни поводи.

[[{"fid":"365675","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3100,"width":4100,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Моментите, споделени с приятели, като извор на позитивни емоции откриваме в посланията за 2020 г. на първата бира в България „Каменица", обичана марка от милиони българи от 1881 година до днес.

В края на октомври "Каменица" даде старт и на новата си комуникационна кампания, в която поставя темата за необичайното в обичайното. Кампанията е под надслов Каменица "Всяка глътка има история" и ще продължи и през 2021 година. 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Услугите на "Гугъл" са недостъпни за редица потребители по света
Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Зеленски: Корейският сценарий за край на войната в Украйна е възможен, но няма да гарантира сигурност
Индия се стреми към рекордни покупки на памук
Гуцанов: Средната работна заплата в страната се е увеличила с 12%
Войната на наследниците: По-малкият син на Ален Делон оспорва завещанието на баща си
Тръмп сезира Върховния съд на САЩ заради митата, иска бързо решение
Депутатите отхвърлиха предложението за референдум за запазване на българския лев до 2043 г.