„Пътят и аз” образова и предизвиква децата

„Пътят и аз” образова и предизвиква децата

За поредна година Renault България ще проведе конкурс за детска рисунка. Тази година кампанията е под наслов „Пътят и аз”. Инициативата е част от стратегията на Renault да участва и подкрепя ранното обучение по пътна безопасност, опазване на околната среда и грижата за нея и има за цел да мотивира децата да използват обучителни приложения по важните теми за таблет на български език. Партньори на конкурса са Министерството на образованието и Детски научен център „Музейко”.

Целта на кампанията е учителите да използват създадените помагала за обучение на  учениците още от ранна възраст в отговорно отношение към околната среда и правилата за безопасност на движението. Чрез интересни игри децата се научават да се чувстват сигурни на пътя като пълноправни участници в движението.

В конкурса могат да се включат всички ученици от първи до пети клас, разделени в две възрастови групи. Най-малките (I-ви и II-ри клас) рисуват на тема „Как пътувам до училище”, а по-големите от III-ти и V-ти клас участват с рисунки на тема „Как ще се придвижваме след 100 години”.

Отбор от три деца подготвя рисунките по зададените теми и ги изпраща в срок до края на парил 2018 г. На следващия етап представително жури ще избере три отбора победители, които ще бъдат наградени на специално организирана церемония в „Музейко”.

В рамките на инициативата ще има и пътуваща изложба, организирана с участниците от миналата година. Тя ще обиколи 20 училища, избрани от МОН, в рамките на 3 месеца и ще представи какво се е случило през изминалото издание на конкурса, когато бяха нарисувани над 400 рисунки. Пътуващата изложба ще остава по една седмица във всяко училище.

Организаторите ще оставят обучителни материали на класните ръководители, които ще имат ангажимента да запознаят децата с основните правила за пътна безопасност. Освен това всеки ученик има възможност да се самообразова по интересен начин. Как, вижте ТУК!

Програмата в България е част от глобалната програма на Renault, която от старта си през 2000 г. е обхванала  над 14 млн. ученици в повече от 35 страни по света. Така Renault дава своя принос за намаляване броя на пътните инциденти и за повишаване информираността на учениците за влиянието на човешката дейност върху природата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ