Социалните медии изпреварват по значимост вестниците като информационен източник в САЩ

Социалните медии изпреварват по значимост вестниците като информационен източник в САЩ

Американците вече са по-склонни да се информират от социалните мрежи, отколкото от вестниците, показва проучване на общественото мнение, цитирано от Асошиейтед прес.

20% от участниците в допитването на изследователския център "Пю" са посочили социалните мрежи като основен свой източник на информация, срещу 16%, които предпочитат вестниците, информира БТА.

За първи път "Пю" установява, че сайтове като Фейсбук и Туитър изпреварват по популярност вестниците като източник на информация в САЩ, отбелязва АП.

Центърът проучва нагласите на американците в тази област от 1991 г. През онази година 56 процента от анкетираните са посочили вестниците като свой основен информационен източник.

Проучването е установило още, че 81 процента от американците на възраст над 65 години често се осведомяват от телевизията, срещу едва 16 процента от своите сънародници на възраст между 18 и 29 години.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Времето: Облачно и дъждовно
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Правителството на САЩ е напът да възстанови работата си, след като Сенатът прие важно споразумение
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове