Дигиталният и климатичният преход ще движат растежа на ЕС

Приспособяването на фирмите, домакинствата и държавните финанси към по-високите лихвени проценти може да се окаже по-трудно. Това ще доведе и до свиване на инвестиционната активност, прогнозира в специално интервю за Деветото годишно издание „Първите в бизнеса“ Илияна Цанова, заместник генерален директор и главен директор по риска в Генерална дирекция „Бюджет“ на Европейската комисия.
„Ще бъде трудно, но няма причина да не се справим. ЕС е минавал и през кризи и преди, било е сложно, но са намирани решения. Умна фискална политика с целенасочена подкрепа на най-уязвимите, напредък със структурните реформи и инвестиции по плана за възстановяване ще смекчат шока от по-ниския растеж и ще ускорят възстановяването.“, казва тя.
Цялото интервю с Илияна Цанова можете да прочетете в Деветото годишно издание на Мениджър „Първите в бизнеса“, което е в разпространителската мрежа, както и в платформата за дигитално четене ZinZin.
Ключови думи
|
|
Вашингтон спря финансирането на 139 чуждестранни програми за 215 млн. долара, сред които и в България
Свят |Фериботните билети в Гърция няма да поскъпват за лятото
Свят |САЩ заплашиха Китай с мита до 245%
Икономика |Президентът на Италия влезе в болница
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.