Готови ли сте за PR?

Много бизнеси се обръщат към пъблик рилейшънс като средство за популяризиране. Правилно ли е обаче това решение за вашия бизнес?
Често получавам запитвания от стартъпи и малки фирми, които се насочват към пиара като стратегия за изграждане на своята клиентела. Обикновено виждат статии за големи марки, в които се казва, че приписват успеха си на публицист, който им е дал пространство в голямо списание, пише Кристъл Ковингтън за изданието Entrepreneur.
Предизвикателството е, че много от тези истории са цитати от лидери, обсъждащи един от многото аспекти на техните кампании, а пиарът е само един от тях.
В действителност повечето компании наистина трябва да съсредоточат парите си другаде, за да постигнат растежа на приходите, който искат.
Сред приоритетните области са:
- SEO или оптимизация на търсещите машини;
- Дигитална реклама;
- Контент маркетинг.
Кога сте готови за пиар?
Пиарът е скъп и това е така, защото изисква много време и опира до взаимоотношения, чието изграждане отнема години. Вие плащате на публицисти на високо ниво и техния екип за създаване на връзки, които се надяват да доведат до споменаване на името на компанията ви в новините, по радиото, в списанията или в подкастите.
Пиарът обичайно отнема месеци, за да се постигнат добри резултати, поради което за малките предприятия е много по-трудно да се придържат към него.
Въпреки има някои професии, които трябва да включат пиара в своя маркетинг, поне при краткосрочни кампании през годината.
Бизнесът в B2B услугите и консултациите са водещите кандидати за PR, тъй като доверието, придобито чрез представянето му в пресата, спомага за сключването на сделки. За тези компании краткосрочните кампании могат да бъдат полезно.
В крайна сметка изборът да включите PR в стратегията си до голяма степен зависи от бюджета, бизнес модела и процесите на продажби. Изберете имате ли нужда, или не.
По материал на Кристъл Ковингтън, маркетинг консултант в Go Lead Consulting, за Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Всеки трети британски служител е взимал отпуск или болничен заради махмурлук
Свят |Тръмп: Израел и "Хамас" подписаха първата фаза от предложеното от САЩ мирно споразумение за Газа
Свят |Времето: Остава облачно, а сутринта и с валежи от дъжд
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Компании |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.