Изпитани методи да се представите като експерт

Изпитани методи да се представите като експерт

Kогато продажбите намалеят заради финансови проблеми, първото перо, от което се реже, е бюджетът за реклама.

Дори и тогава рекламирането на продукта или услугата трябва да продължи, предупреждава електронното издание на американското сп. Entrepreneur. То дава няколко практични идеи как да рекламирате, когато бюджетите са оскъдни. Например: 

Станете експерт. Пращайте новини за бизнеса си на местни вестници, журналисти с икономически ресор и професионални организации, които да включат информацията ви в техния newsletter. Потърсете сайт, който е съгласен да публикува информацията ви регулярно и дори да я обособи в отделна колона. Когато нещо е публикувано, го копирайте и разпространете на клиентите и партньорите си.

Станете публичен оратор. Организаторите на професионални срещи в браншовете винаги търсят представители на бизнеса, които говорят добре и могат да участват в конференции и презентации. Изберете тема, която е свързана с личния ви бизнес опит, така че да не се пропусне споменаването на името и дейността на компанията ви.

Преподавайте в курсове за обучение и преквалификация. Така редица потенциални клиенти ще ви възприемат като експерт и ще разказват за бизнеса ви.

Награждавайте лоялните клиенти. Предложете безплатни стоки или услуги на всеки ваш клиент, които ви е довел нов потребител.

Изпращайте редовни рекламни имейл съобщения. Напомняйте на настоящите си клиенти за себе си и какво се случва с вас.

Извлечете максималното от (безплатните) връзки с обществеността. Винаги, когато има събитие, свързано с бизнеса ви, което засяга местната общност, изпращайте информация до медиите.

Дарявайте. Отделяйте пари за благотворителност. Помагайте. Дори и медиите да не го отразят. 

Направете блог или участвайте в интернет форум или уебинар. Така ще привлечете трафик към уебсайта си и ще получите обратна връзка с клиентите.

Партнирайте си с други местни предприемачи. Съчетайте бизнеса си с техния, ако уважавате името им.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ