Amazon върна аудиторията на „Супербоул“ векове назад
Една от двете реклами с продължителност от 90 секунди на „Супербоул“, с приблизителна стойност 15 млн. долара, бе на Amazon и промотира предлагания от компанията гласов асистент Алекса, връщайки аудиторията на финала на НФЛ векове назад.
Във видеото популярната американска комедиантка и телевизионна водеща Елън Дедженеръс и съпругата ѝ, актрисата Порша де Роси, предполагат какъв е бил животът на хората преди съществуването на Алекса, докато се приготвят да отпътуват нанякъде. После се разгръщат няколко сцени, пресъздаващи обстановка от късното Средновековие и Ренесанса. Към края се появява и сцена с американския президент Ричард Никсън и секретарката му, а след това клипът се връща обратно към Елън и Порша, които вече са в колата си и отправят към Алекса команда да пусне музика.
След събитието Amazon публикува и 2-минутна версия на рекламата с допълнителни сцени.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.