Amazon върна аудиторията на „Супербоул“ векове назад


Една от двете реклами с продължителност от 90 секунди на „Супербоул“, с приблизителна стойност 15 млн. долара, бе на Amazon и промотира предлагания от компанията гласов асистент Алекса, връщайки аудиторията на финала на НФЛ векове назад.

Във видеото популярната американска комедиантка и телевизионна водеща Елън Дедженеръс и съпругата ѝ, актрисата Порша де Роси, предполагат какъв е бил животът на хората преди съществуването на Алекса, докато се приготвят да отпътуват нанякъде. После се разгръщат няколко сцени, пресъздаващи обстановка от късното Средновековие и Ренесанса. Към края се появява и сцена с американския президент Ричард Никсън и секретарката му, а след това клипът се връща обратно към Елън и Порша, които вече са в колата си и отправят към Алекса команда да пусне музика.

След събитието Amazon публикува и 2-минутна версия на рекламата с допълнителни сцени.

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Путин : Всички западни войски в Украйна ще бъдат легитимни цели за Москва