Amazon върна аудиторията на „Супербоул“ векове назад

Една от двете реклами с продължителност от 90 секунди на „Супербоул“, с приблизителна стойност 15 млн. долара, бе на Amazon и промотира предлагания от компанията гласов асистент Алекса, връщайки аудиторията на финала на НФЛ векове назад.

Във видеото популярната американска комедиантка и телевизионна водеща Елън Дедженеръс и съпругата ѝ, актрисата Порша де Роси, предполагат какъв е бил животът на хората преди съществуването на Алекса, докато се приготвят да отпътуват нанякъде. После се разгръщат няколко сцени, пресъздаващи обстановка от късното Средновековие и Ренесанса. Към края се появява и сцена с американския президент Ричард Никсън и секретарката му, а след това клипът се връща обратно към Елън и Порша, които вече са в колата си и отправят към Алекса команда да пусне музика.

След събитието Amazon публикува и 2-минутна версия на рекламата с допълнителни сцени.

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
Как София може да стане по-добър град за живеене и откъде може да вземе пример
Липсата на информация и фалшивите обяви – основните проблеми пред имотния пазар
България ще увеличи разходите си за отбрана до 3,5% от БВП до 2032 година
Поколението Z: Най-голямата заплаха за Ердоган
„Тихите повишения“ и проблема с тях