Amazon върна аудиторията на „Супербоул“ векове назад


Една от двете реклами с продължителност от 90 секунди на „Супербоул“, с приблизителна стойност 15 млн. долара, бе на Amazon и промотира предлагания от компанията гласов асистент Алекса, връщайки аудиторията на финала на НФЛ векове назад.

Във видеото популярната американска комедиантка и телевизионна водеща Елън Дедженеръс и съпругата ѝ, актрисата Порша де Роси, предполагат какъв е бил животът на хората преди съществуването на Алекса, докато се приготвят да отпътуват нанякъде. После се разгръщат няколко сцени, пресъздаващи обстановка от късното Средновековие и Ренесанса. Към края се появява и сцена с американския президент Ричард Никсън и секретарката му, а след това клипът се връща обратно към Елън и Порша, които вече са в колата си и отправят към Алекса команда да пусне музика.

След събитието Amazon публикува и 2-минутна версия на рекламата с допълнителни сцени.

 

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС