Асоциацията на рекламодателите у нас се включва в глобалната инициатива „Обещание за планетата“

Асоциацията на рекламодателите у нас се включва в глобалната инициатива „Обещание за планетата“

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) ще се присъедини към глобалната инициатива за отговорен маркетинг „Обещание за планетата“ (Planet Pledge), съобщиха оторганизацията. Инициативата, обявена едва преди няколко месеца, през април 2021 г., от Световната федерация на рекламодателите (СФР) има за цел да ангажира маркетолозите в усилия, насочени срещу промените в климата, като подкрепи кампании за устойчиво развитие и насърчи отговорен избор на потребителите при използване на продукти и услуги с влияние върху околната среда, посочват от БАР в съобщение до медиите.

Постигнатите резултати в глобален план ще бъдат обявявани ежегодно от СФР, а тези за България ще се оповестяват от БАР.

До момента в Planet Pledge са се включили 13 глобални компании и 15 национални рекламодателски асоциации.

Инициативата работи в 4 основни направления – маркетингови усилия за постигане на неутрално въздействие върху околната среда; изграждане и развитие на капацитет в маркетинговите отдели за намиране на средства и прилагане на решения, свързани с глобалните климатични промени; използване на маркетингови комуникации за утвърждаване на отговорно потребителско поведение, както и поддържане и развитие на комуникационна среда, основана на доверие и аргументи, водещи до отговорни промени в потреблението.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?