Асоциацията на рекламодателите у нас се включва в глобалната инициатива „Обещание за планетата“
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) ще се присъедини към глобалната инициатива за отговорен маркетинг „Обещание за планетата“ (Planet Pledge), съобщиха оторганизацията. Инициативата, обявена едва преди няколко месеца, през април 2021 г., от Световната федерация на рекламодателите (СФР) има за цел да ангажира маркетолозите в усилия, насочени срещу промените в климата, като подкрепи кампании за устойчиво развитие и насърчи отговорен избор на потребителите при използване на продукти и услуги с влияние върху околната среда, посочват от БАР в съобщение до медиите.
Постигнатите резултати в глобален план ще бъдат обявявани ежегодно от СФР, а тези за България ще се оповестяват от БАР.
До момента в Planet Pledge са се включили 13 глобални компании и 15 национални рекламодателски асоциации.
Инициативата работи в 4 основни направления – маркетингови усилия за постигане на неутрално въздействие върху околната среда; изграждане и развитие на капацитет в маркетинговите отдели за намиране на средства и прилагане на решения, свързани с глобалните климатични промени; използване на маркетингови комуникации за утвърждаване на отговорно потребителско поведение, както и поддържане и развитие на комуникационна среда, основана на доверие и аргументи, водещи до отговорни промени в потреблението.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |7 типични черти на успешните хора
Управление | Advertorial |Един 3-секунден трик, с който ще впечатлите всеки по телефона
Техники за успех | Advertorial |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |Притча: Къщата, в която ще живееш утре
Маркетинг | Advertorial |БСП и ВМРО събрали над 310 хил. подписа за референдум за АЕЦ „Белене”
България | Advertorial |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.