Австралия разследва реклама с мъж, който яде прилеп


Реклама, показваща мъж, който яде сандвич с прилеп стана обект на разследване от австралийския рекламен регулатор.

Видеото промотира магазин за оборудване за дейности на открито Boating Camping Fishing (BCF) и има над 250 хил. гледания в платформата YouTube. В него главният герой се шегува с това, че пандемията от новия коронавирус е причинена от някой, изял прилеп, пише „Би Би Си“.

Макар че по официални данни първите случаи на заразени от COVID-19 произлизат от пазар за животни в китайския град Ухан, няма абсолютно доказателство за това как и откъде е започнало разпространението на вируса.

Редица оплаквания са получени срещу лятната кампания на бранда в Бюрото за рекламни стандарти. Регулаторът е в процес на оценка на жалбите.

BCF е добре позната на властите, след като два пъти през последните 5 години е оглавявала списъка за най-много оплаквания от реклама.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?
Самолет кацна аварийно в САЩ, след като мистериозен обект счупи предното му стъкло
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал