Австралия разследва реклама с мъж, който яде прилеп

Реклама, показваща мъж, който яде сандвич с прилеп стана обект на разследване от австралийския рекламен регулатор.

Видеото промотира магазин за оборудване за дейности на открито Boating Camping Fishing (BCF) и има над 250 хил. гледания в платформата YouTube. В него главният герой се шегува с това, че пандемията от новия коронавирус е причинена от някой, изял прилеп, пише „Би Би Си“.

Макар че по официални данни първите случаи на заразени от COVID-19 произлизат от пазар за животни в китайския град Ухан, няма абсолютно доказателство за това как и откъде е започнало разпространението на вируса.

Редица оплаквания са получени срещу лятната кампания на бранда в Бюрото за рекламни стандарти. Регулаторът е в процес на оценка на жалбите.

BCF е добре позната на властите, след като два пъти през последните 5 години е оглавявала списъка за най-много оплаквания от реклама.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
Тази революционна технология трансформира електронната търговия
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
Експортът на турската отбранителна индустрия достига близо $3 млрд. от началото на годината
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Времето: Слънчево и горещо, в следобедните часове на места ще превали