bTV Media Group добавя още два канала към рекламното си портфолио

 bTV Media Group добавя още два канала към рекламното си портфолио

Нови два канала за здравословен живот и кулинария влизат в рекламното портфолио на bTV Media Group - от 1 април медийната група ще предлага на рекламодателите слотове в Wness TV и Soul & Pepper TV, става ясно от съобщение до медиите. Групата не е собственик на каналите.

Според изявлението тв каналът Wness TV е първият у нас, насочен към уелнес и балансиран начин на живот. „Предаванията за красота и естетични процедури, разговори за психология, лични връзки, спортни забавления с упражнения по йога, аеробика, високоинтензивни тренировки с доказани треньори като Сами Хоссни, съвети за бъдещи родители, както и комедийна шоу-програма с неповторимия Камен Донев, превръщат Wness TV в източник на полезно съдържание с несравним резонанс“, пишат от bTV.

От медията обобщават, че Soul & Pepper TV на свой ред е място, където зрителят може да се информира за произхода на храната и нейните най-ценни качества и да създаде вкусни истории. Лица на кулинарните предавания, излъчвани по телевизията, са участничката в телевизионния формат MasterChef Елена Петрелийска, както и европейски и азиатски културни експерти и успели българи с опит в компанията на награждавани със звезди Мишлен шеф-готвачи.

„Част от философията на bTV Media Group е да предлагаме богато и качествено съдържание, подходящо за възможно най-широка и разнообразна аудитория. Ето защо медийната група допълва своите пет успешно профилирани тематични канала с иновативните като тематика за българския пазар Wness TV и Soul & Pepper ТV“, казва Десислава Проева, директорът „Продажби“ на медийната група. Към оглавяваното от нея звено рекламодателите могат да отправят запитвания за реклами в каналите.

Иван Тодоров, управляващият директор на компанията собственик на двата канала – Efficiency First Media, изрази удовлетворение от партньорството с bTV. „Рекламодателите ще могат да получат комбинация от разнообразно съдържание и достъп до изключително лоялна аудитория на програмите на двата канала, до които имат достъп над 65% от домакинствата в България, а посредством екипа на bTV Media Group и висококачествено обслужване“, коментира той.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ