bTV Media Group добавя още два канала към рекламното си портфолио

 bTV Media Group добавя още два канала към рекламното си портфолио

bTV Media Group добавя още два канала към рекламното си портфолио

Нови два канала за здравословен живот и кулинария влизат в рекламното портфолио на bTV Media Group - от 1 април медийната група ще предлага на рекламодателите слотове в Wness TV и Soul & Pepper TV, става ясно от съобщение до медиите. Групата не е собственик на каналите.

Според изявлението тв каналът Wness TV е първият у нас, насочен към уелнес и балансиран начин на живот. „Предаванията за красота и естетични процедури, разговори за психология, лични връзки, спортни забавления с упражнения по йога, аеробика, високоинтензивни тренировки с доказани треньори като Сами Хоссни, съвети за бъдещи родители, както и комедийна шоу-програма с неповторимия Камен Донев, превръщат Wness TV в източник на полезно съдържание с несравним резонанс“, пишат от bTV.

От медията обобщават, че Soul & Pepper TV на свой ред е място, където зрителят може да се информира за произхода на храната и нейните най-ценни качества и да създаде вкусни истории. Лица на кулинарните предавания, излъчвани по телевизията, са участничката в телевизионния формат MasterChef Елена Петрелийска, както и европейски и азиатски културни експерти и успели българи с опит в компанията на награждавани със звезди Мишлен шеф-готвачи.

„Част от философията на bTV Media Group е да предлагаме богато и качествено съдържание, подходящо за възможно най-широка и разнообразна аудитория. Ето защо медийната група допълва своите пет успешно профилирани тематични канала с иновативните като тематика за българския пазар Wness TV и Soul & Pepper ТV“, казва Десислава Проева, директорът „Продажби“ на медийната група. Към оглавяваното от нея звено рекламодателите могат да отправят запитвания за реклами в каналите.

Иван Тодоров, управляващият директор на компанията собственик на двата канала – Efficiency First Media, изрази удовлетворение от партньорството с bTV. „Рекламодателите ще могат да получат комбинация от разнообразно съдържание и достъп до изключително лоялна аудитория на програмите на двата канала, до които имат достъп над 65% от домакинствата в България, а посредством екипа на bTV Media Group и висококачествено обслужване“, коментира той.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ