Виж и почувствай!

Manager News

Емблематичният бранд Coca-Cola още веднъж доказа, че е експерт в семплите послания за потребителите и те продължават успешно да работят в негова полза.

Съвместно с агенцията Publicis Италия бе създадена нова външна реклама, използвайки единствено логото, червения и белия цвят и формата на добре познатата бутилка, а над тях е надписът “Feel it” („Почувствай я“). Посланието е съответствие със слогана на компанията “Taste The Feeling” („Вкуси чувството“), който се използва от 2016 година насам.

Криейтивът вече е разположен на билборди, автобусни спирки и жилищни сгради. Предвидени са също появи в печатни издания и в социалните мрежи на пазарите в Централна и Източна Европа.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп