Виж и почувствай!
Емблематичният бранд Coca-Cola още веднъж доказа, че е експерт в семплите послания за потребителите и те продължават успешно да работят в негова полза.
Съвместно с агенцията Publicis Италия бе създадена нова външна реклама, използвайки единствено логото, червения и белия цвят и формата на добре познатата бутилка, а над тях е надписът “Feel it” („Почувствай я“). Посланието е съответствие със слогана на компанията “Taste The Feeling” („Вкуси чувството“), който се използва от 2016 година насам.
Криейтивът вече е разположен на билборди, автобусни спирки и жилищни сгради. Предвидени са също появи в печатни издания и в социалните мрежи на пазарите в Централна и Източна Европа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Дъждовно, хладно, динамично и не съвсем пролетно
България |
Обновена 07:30ч., 03.05.2024
Какво не е маркетингът
Маркетинг |
Обновена 01:12ч., 03.05.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 03.05.2024
Когато хората чувстват, че не са уважавани
Лидерство |
Обновена 00:12ч., 03.05.2024
На днешната дата, 3 май. Разпети петък
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 03.05.2024
Умря и вторият информатор за дефектите на самолетите Boeing
Компании |
Обновена 14:55ч., 02.05.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 03.05.2024
На днешната дата, 3 май. Разпети петък
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 03.05.2024
Градушка съсипа реколтата за „Краля на белите вина“ „Chablis“, Франция очаква дефицит
Бизнес |
Обновена 20:00ч., 02.05.2024
Когато хората чувстват, че не са уважавани
Лидерство |
Обновена 00:12ч., 03.05.2024
ЖП авария остави стотици между Бургас и София
Общество | Advertorial |
Обновена 15:15ч., 27.05.2014
Холандско издание заблуди феновете с лъжлива прогноза на Паул
Спорт | Advertorial |
Обновена 13:52ч., 09.07.2010
Износът към ЕС с ръст от 9%
Бизнес | Advertorial |
Обновена 13:30ч., 09.05.2017
Коментари
Няма въведени кометари.