Виж и почувствай!
Емблематичният бранд Coca-Cola още веднъж доказа, че е експерт в семплите послания за потребителите и те продължават успешно да работят в негова полза.
Съвместно с агенцията Publicis Италия бе създадена нова външна реклама, използвайки единствено логото, червения и белия цвят и формата на добре познатата бутилка, а над тях е надписът “Feel it” („Почувствай я“). Посланието е съответствие със слогана на компанията “Taste The Feeling” („Вкуси чувството“), който се използва от 2016 година насам.
Криейтивът вече е разположен на билборди, автобусни спирки и жилищни сгради. Предвидени са също появи в печатни издания и в социалните мрежи на пазарите в Централна и Източна Европа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.