Виж и почувствай!

Manager News

Емблематичният бранд Coca-Cola още веднъж доказа, че е експерт в семплите послания за потребителите и те продължават успешно да работят в негова полза.

Съвместно с агенцията Publicis Италия бе създадена нова външна реклама, използвайки единствено логото, червения и белия цвят и формата на добре познатата бутилка, а над тях е надписът “Feel it” („Почувствай я“). Посланието е съответствие със слогана на компанията “Taste The Feeling” („Вкуси чувството“), който се използва от 2016 година насам.

Криейтивът вече е разположен на билборди, автобусни спирки и жилищни сгради. Предвидени са също появи в печатни издания и в социалните мрежи на пазарите в Централна и Източна Европа.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Индия се стреми към рекордни покупки на памук
Войната на наследниците: По-малкият син на Ален Делон оспорва завещанието на баща си
Антинобел награди за сърцебиенето на влюбените двойки и влиянието на сладоледа върху химиотерапията
В Перу археолози откриха 3D стенопис, който може да е на 4000 години
На днешната дата, 4 септември. Рождениците днес
Nike си партнира със скейтъра Ниджа Хюстън за новата си реклама (Видео)
Депутатите отхвърлиха предложението за референдум за запазване на българския лев до 2043 г.