„Остани си у дома, нищо няма да пропуснеш“ – новата реклама на Domino’s

Веригата ресторанти за пица Domino’s призовава хората да реклаксират повече у дома в новата си рекламна кампания.

„Щастието да пропуснеш“ (Joy of Missing Out) възхвалява това да останеш вкъщи и да споделиш вечерта с най-близките си. Така от компанията преформулират разпространената във Великобритания фраза “Fear of Missing Out” (FOMO), която описва безпокойството, че нещо много хубаво се случва някъде, но хората, по една или друга причина, нямат възможност да присъстват.

В 60-секундното видео са разгледани няколко неприятни ситуации, с които всеки може да се сблъска навън, като ужасна среща, уредена онлайн, лошо театрално изпълнение и неловка ситуация в киното. Всичко обаче завършва добре с доставката на пица до адрес.

По рекламата Domino’s работи заедно с креативната агенция VCCP Лондон. От края на октомври тя се разпространява по британските телевизионни канали, радиото и в социалните медии.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света