Джон Леджънд и съпругата му в реклама за „Супербоул“


Освен с това, че са невероятно скъпи, рекламите за „Супербоул“ са популярни и с факта, че рекламодателите често включват звездни лица във видеата си. Към това „правило“ се придържа и производителят на луксозни автомобили Genesis, в чиято реклама участват съпрузите Джон Леджънд и Криси Тейгън.

В своя YouTube профил компанията публикува 60-секундния спот, който предстои да бъде излъчен в идната неделя на финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ. Той промотира най-новия кросоувър GV80, с който новите посланици на бранда си тръгват от официален прием за изпращането на „стария лукс“. Това слага началото на комуникационната кампания, наречена „Младият лукс“.

Във вторник от Genesis споделиха и тийзър, в който Леджънд и съпругата му събарят старателно подредени стриди пред погледа на всички гости.  

Клипът е създаден по идея на агенцията Innocean USA и ще бъде излъчен във второто полувреме на дългоочакваното спортно състезание. Вижте го!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
МФ публикува новия проектобюджет в полунощ: И приходите, и разходите са занижени с малко над 1 милиард евро
Без съществени резултати от двудневните консултации между САЩ и Украйна в Маями
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Неизвестно за известните: Учители обявяват Едисон за глупак, но любимото му бизнес творение електрифицира света
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Вицепремиерът Зафиров: Оставка на правителството в момента не е на дневен ред