Джон Леджънд и съпругата му в реклама за „Супербоул“


Освен с това, че са невероятно скъпи, рекламите за „Супербоул“ са популярни и с факта, че рекламодателите често включват звездни лица във видеата си. Към това „правило“ се придържа и производителят на луксозни автомобили Genesis, в чиято реклама участват съпрузите Джон Леджънд и Криси Тейгън.

В своя YouTube профил компанията публикува 60-секундния спот, който предстои да бъде излъчен в идната неделя на финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ. Той промотира най-новия кросоувър GV80, с който новите посланици на бранда си тръгват от официален прием за изпращането на „стария лукс“. Това слага началото на комуникационната кампания, наречена „Младият лукс“.

Във вторник от Genesis споделиха и тийзър, в който Леджънд и съпругата му събарят старателно подредени стриди пред погледа на всички гости.  

Клипът е създаден по идея на агенцията Innocean USA и ще бъде излъчен във второто полувреме на дългоочакваното спортно състезание. Вижте го!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
Австралийско проучване показва как бактерия може да оцелее в космическите условия
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
На днешната дата, 8 октомври. Рождениците днес
Генеративен срещу агентен AI и как да извлечете повече ползи от тях за бизнеса