Джон Леджънд и съпругата му в реклама за „Супербоул“


Освен с това, че са невероятно скъпи, рекламите за „Супербоул“ са популярни и с факта, че рекламодателите често включват звездни лица във видеата си. Към това „правило“ се придържа и производителят на луксозни автомобили Genesis, в чиято реклама участват съпрузите Джон Леджънд и Криси Тейгън.

В своя YouTube профил компанията публикува 60-секундния спот, който предстои да бъде излъчен в идната неделя на финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ. Той промотира най-новия кросоувър GV80, с който новите посланици на бранда си тръгват от официален прием за изпращането на „стария лукс“. Това слага началото на комуникационната кампания, наречена „Младият лукс“.

Във вторник от Genesis споделиха и тийзър, в който Леджънд и съпругата му събарят старателно подредени стриди пред погледа на всички гости.  

Клипът е създаден по идея на агенцията Innocean USA и ще бъде излъчен във второто полувреме на дългоочакваното спортно състезание. Вижте го!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Услугите на "Гугъл" са недостъпни за редица потребители по света
Шефът на НАТО предупреждава, че Китай и Русия се готвят за „дългосрочна конфронтация“
Зеленски: Корейският сценарий за край на войната в Украйна е възможен, но няма да гарантира сигурност
Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Гуцанов: Средната работна заплата в страната се е увеличила с 12%
Гроздан Караджов: Няма отчетено заглушаване на GPS сигнала на самолета на председателя на ЕК
Индия се стреми към рекордни покупки на памук
Тръмп сезира Върховния съд на САЩ заради митата, иска бързо решение