Джон Леджънд и съпругата му в реклама за „Супербоул“


Освен с това, че са невероятно скъпи, рекламите за „Супербоул“ са популярни и с факта, че рекламодателите често включват звездни лица във видеата си. Към това „правило“ се придържа и производителят на луксозни автомобили Genesis, в чиято реклама участват съпрузите Джон Леджънд и Криси Тейгън.

В своя YouTube профил компанията публикува 60-секундния спот, който предстои да бъде излъчен в идната неделя на финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ. Той промотира най-новия кросоувър GV80, с който новите посланици на бранда си тръгват от официален прием за изпращането на „стария лукс“. Това слага началото на комуникационната кампания, наречена „Младият лукс“.

Във вторник от Genesis споделиха и тийзър, в който Леджънд и съпругата му събарят старателно подредени стриди пред погледа на всички гости.  

Клипът е създаден по идея на агенцията Innocean USA и ще бъде излъчен във второто полувреме на дългоочакваното спортно състезание. Вижте го!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Lexus използва генеративен изкуствен интелект за нов празничен спот
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Венецуела обвинява САЩ в „изнудване“ за конфискуването на петролни танкери
Хиляди хора се стичат към Витлеем, за да съживят коледния дух след 2 години война в Газа
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж