Facebook дебютира на „Супер Боул“ със Силвестър Сталоун и Крис Рок

Facebook дебютира на „Супер Боул“ със Силвестър Сталоун и Крис Рок

Facebook дебютира на „Супер Боул“ със Силвестър Сталоун и Крис Рок

Социалната платформа Facebook подготвя дебютната си реклама за финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ, известна още като „Супер Боул“, предаде CNBC. В нея ще участват актьорите Крис Рок и Силвестър Сталоун.

Видеото е продължение на кампанията „Повече заедно“, която компанията стартира през май тази година, с цел популяризиране на услугата „Фейсбук Групи“. За Антонио Лучо това е първият голям рекламен проект на позицията главен маркетинг директор. В социалните мрежи Сталоун издаде, че мястото на снимките е в близост до статуята на Роки, в американския град Филаделфия. „Беше фантастично да работя с Крис Рок. Разбирахме се чудесно. Facebook се справи супер с продуцирането и ще бъде изключително забавно на „Супер Боул“, написа той.

На стадион “Hard Rock” в Маями, където се провежда дългоочакваното събитие, реклами ще излъчат също Hyundai и Pop-Tarts. При последното издание близо 100 млн. души бяха пред екраните. Това е и основната причина телевизия Fox да продава 30-секундни спотове за над 5 млн. долара всеки.

През септември стана ясно, че поп звездите Шакира и Дженифър Лопес са музикалните изпълнители, които ще участват в традиционния музикален концерт на „Супер Боул“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ