Facebook дебютира на „Супер Боул“ със Силвестър Сталоун и Крис Рок

Facebook дебютира на „Супер Боул“ със Силвестър Сталоун и Крис Рок

Социалната платформа Facebook подготвя дебютната си реклама за финала на първенството на Националната футболна лига на САЩ, известна още като „Супер Боул“, предаде CNBC. В нея ще участват актьорите Крис Рок и Силвестър Сталоун.

Видеото е продължение на кампанията „Повече заедно“, която компанията стартира през май тази година, с цел популяризиране на услугата „Фейсбук Групи“. За Антонио Лучо това е първият голям рекламен проект на позицията главен маркетинг директор. В социалните мрежи Сталоун издаде, че мястото на снимките е в близост до статуята на Роки, в американския град Филаделфия. „Беше фантастично да работя с Крис Рок. Разбирахме се чудесно. Facebook се справи супер с продуцирането и ще бъде изключително забавно на „Супер Боул“, написа той.

На стадион “Hard Rock” в Маями, където се провежда дългоочакваното събитие, реклами ще излъчат също Hyundai и Pop-Tarts. При последното издание близо 100 млн. души бяха пред екраните. Това е и основната причина телевизия Fox да продава 30-секундни спотове за над 5 млн. долара всеки.

През септември стана ясно, че поп звездите Шакира и Дженифър Лопес са музикалните изпълнители, които ще участват в традиционния музикален концерт на „Супер Боул“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин
Румънски евродепутат внесе вот на недоверие срещу Урсула фон дер Лайен
Вашият AI асистент вече е търговски представител
Джеф Безос и годеницата му смениха мястото на сватбата си във Венеция, летищата очакват 90 частни самолета с гости
Аятолах Али Хаменей: Иран удари тежък шамар на САЩ, те не спечелиха нищо от атаките си
На днешната дата, 27 юни. Рождениците днес
Дени Вилньов ще режисира новия филм за суперагента 007 Джеимс Бонд