Facebook позволява рекламирането в авторски видеа

Facebook позволява рекламирането в авторски видеа

Facebook ще позволи на създателите на съдържание да трупат приходи от кратки видеа чрез реклама, предаде „Ройтерс“.

Според промените създателите могат да позиционират реклами за до половин минута, когато става дума за видеа над 60 секунди, докато всички с продължителност от три и повече минути ще имат възможност да показват 45-секундни реклами.

Освен това Facebook ще започне да тества реклами, които приличат на стикери и могат да се добавят в инструмента „Истории“.

Технологичният гигант вече позволява повече хора да се класират за приходи от предаване на живо във Facebook. В миналото това се случваше единствено по специална програма, изискваща към създателя на съдържание, който иска да монетизира дейността си, да бъде отправена покана.

Социалната медия ще раздаде 7 млн. долара под формата на т.нар. Facebook Stars – вид разплащателно средство, което всяка популярна личност може да получава от зрителите на видеото си, когато то се излъчва в реално време.

Подобни стимулиращи практики вече има в Snapchat, където всеки създател получава 1 млн. долара на ден, ако създаде кратък вирусен клип с инструмента Snapchat Spotlight. Twitter от своя страна анонсира, че създава Super Follows, което ще позволи на потребителите да таксуват своите последователи за ексклузивно съдържание.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 30 юни до 6 юли
Жега: Испания счупи исторически рекорд за юни с 46 градуса, съпругата на Борис Джонсън се дехидратира
Проверяват сигнал, че издирваният черен леопард е забелязан край Ловеч
Отпада забраната за влизане в района на Шуменското плато
Край на превъртането на километражи при покупка на употребявани автомобили
Четири инвестиции, които си струва да направите още днес
Алигаторски Алкатраз: Тръмп открива център за задържане на мигранти насред блата, пълни с едри влечуги
Зеленски призова за засилване на санкциите срещу Русия