Gilette продължава глобалната кампания за мъжествеността (видео)

В Южна Африка две от три деца са отглеждани без баща, според ежегодно проучване на домакинствата в страната за 2018 година. Това е проблемът, който поставя и рекламата на Gilette по случай 9 август, африканския Национален ден на жените.

За компанията това е второ партньорство с групата рекламни агенции Grey, този път с африканското им подразделение в Гаутенг. Така продължава основната задача на кампанията “The Best Men Can Be” („Най-доброто, което могат да бъдат мъжете“), а именно разглеждането на мъжествеността в съвременното общество.

В близо 3-минутното видео Нозизве Годло разказва как отглежда своя внук Акона съвсем сама, изпълнявайки ролята на баба, майка и татко едновременно. Кадрите демонстрират изградената силна връзка между двамата, наблягайки на момента, в който момчето възмъжава. Именно тогава най-силно се усеща липсата на мъжка фигура в живота му. Във втората половина на клипа бабата на Акона, която умира малко след заснемането му, отправя послание към него, а по този начин и към всички останали с подобна на неговата съдба.

От Gilette посвещават видеото на Нозизве и всички жени, които отглеждат следващото поколение южноафрикански мъже.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Трети ден без наземен транспорт в София, община и синдикати не отстъпват от позициите си 
Васил Терзиев: С парите за исканото увеличение на заплатите може да се купят 800 автобуса
Стачката на наземния транспорт в София продължава и в петък, но метрото ще работи
Столицата пред пълен транспортен хаос, готви се стачка и на метрото
Сметосъбирането в осем столични района може да спре от 19 май
Финансиране на зелени технологии и иновации - на какво може да разчита бизнесът
Рубио: Нужна е среща между Тръмп и Путин за пробив в мирните преговори за Украйна
В риск ли сте от прегаряне?