Gilette продължава глобалната кампания за мъжествеността (видео)


В Южна Африка две от три деца са отглеждани без баща, според ежегодно проучване на домакинствата в страната за 2018 година. Това е проблемът, който поставя и рекламата на Gilette по случай 9 август, африканския Национален ден на жените.

За компанията това е второ партньорство с групата рекламни агенции Grey, този път с африканското им подразделение в Гаутенг. Така продължава основната задача на кампанията “The Best Men Can Be” („Най-доброто, което могат да бъдат мъжете“), а именно разглеждането на мъжествеността в съвременното общество.

В близо 3-минутното видео Нозизве Годло разказва как отглежда своя внук Акона съвсем сама, изпълнявайки ролята на баба, майка и татко едновременно. Кадрите демонстрират изградената силна връзка между двамата, наблягайки на момента, в който момчето възмъжава. Именно тогава най-силно се усеща липсата на мъжка фигура в живота му. Във втората половина на клипа бабата на Акона, която умира малко след заснемането му, отправя послание към него, а по този начин и към всички останали с подобна на неговата съдба.

От Gilette посвещават видеото на Нозизве и всички жени, които отглеждат следващото поколение южноафрикански мъже.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Lee затвърждава авторитета си в денима с кампания за новото поколение (Видео)
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Вучич е „разочарован“ от краткосрочната сделка за газ, преложена на Сърбия от Русия
Как да накарате другите да ви харесат на мига
Съдят Apple за използване на защитени с авторски права книги за обучение на Apple Intelligence
„Монахът войн“ на Макрон се готви за бюджетна битка
На днешната дата, 12 октомври. Рождениците днес
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци