Gilette продължава глобалната кампания за мъжествеността (видео)

В Южна Африка две от три деца са отглеждани без баща, според ежегодно проучване на домакинствата в страната за 2018 година. Това е проблемът, който поставя и рекламата на Gilette по случай 9 август, африканския Национален ден на жените.

За компанията това е второ партньорство с групата рекламни агенции Grey, този път с африканското им подразделение в Гаутенг. Така продължава основната задача на кампанията “The Best Men Can Be” („Най-доброто, което могат да бъдат мъжете“), а именно разглеждането на мъжествеността в съвременното общество.

В близо 3-минутното видео Нозизве Годло разказва как отглежда своя внук Акона съвсем сама, изпълнявайки ролята на баба, майка и татко едновременно. Кадрите демонстрират изградената силна връзка между двамата, наблягайки на момента, в който момчето възмъжава. Именно тогава най-силно се усеща липсата на мъжка фигура в живота му. Във втората половина на клипа бабата на Акона, която умира малко след заснемането му, отправя послание към него, а по този начин и към всички останали с подобна на неговата съдба.

От Gilette посвещават видеото на Нозизве и всички жени, които отглеждат следващото поколение южноафрикански мъже.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на търговското споразумение между САЩ и Виетнам*