Google въвежда нови рекламни ограничения против дискриминацията

Google въвежда нови рекламни ограничения против дискриминацията

Технологичният гигант Google обяви промени в рекламната си политика, които целят да премахнат дискриминацията – на всички рекламодатели, използващи услугите на платформата, ще бъде забранено да таргетират кампании за жилища, заетост и кредити въз основа на пощенски код, пол, възраст, родителски статус или семейно положение, предаде „Ройтерс“.

Новите правила ще бъдат въведени до края на годината на територията на САЩ и Канада. Корпорацията подчертава, че те нямат нищо общо с бурните демонстрации, породени от убийството на Джордж Флойд в Минеаполис.

Промените са по-скоро превантивна мярка, след като през 2019 г. Министерството на благоустройството и градското развитие на САЩ повдигна обвинение на Facebook за продажба на дискриминационни реклами за жилища и съобщи, че разглежда за наличие на подобни нередности при Google и Twitter.

Въпреки че и в миналото от компанията са налагали рестрикции, свързани с дискриминацията, рекламодателите все пак успяват да ги заобиколят. Например пощенските кодове, които са част от географските показатели за таргетиране, могат да подскажат за концентрацията на хора от определена раса на една територия, тъй като в Щатите има квартали, обособени според цвета на кожата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Главнокомандващият Въоръжените сили на Украйна: Русия изпраща по 9000 допълнителни войници на месец
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
Правителството одобри създаването на "Магазин за хората"
Кремъл определи като „конструктивни“ продължилите 3 часа разговори между Путин и Уиткоф
Германия подготвя фонд от 100 милиарда евро за инвестиции в стратегически активи
Истинската причина за прегаряне, за която никой не говори
Австралия препоръчва ефективен метод за намаляване на консумацията на алкохол
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси