"Гражданството" - новата реклама на Johnnie Walker


В нова рекламна кампания от Щатите брандът Johnnie Walker показва щастлив момент за млад мъж - имигрант, който получава американско гражданство и празнува с приятели. 

Знае ли средностатистическият човек, роден в САЩ, имената на всеки от авторите на "Федералистът" и помни ли той всяка територия, която Америка е взела от Франция през 1803 г.? - това са въпросите, поставени от кампанията. Те са свързани със 100-те изпитни въпроси за получаване на американско гражданство. 

Рекламата е под надслов “Keep Walking America” и е от агенция Anomaly. 

"Да бъдеш имигрант е благословия и най-големият ти актив", коментира актьорът Вилмър Валдерама, който подкрепя кампанията, посочва изданието за маркетинг Adweek. "Имигрантите са в ядрото на тази страна и имам честта да споделям техните истории със света", продължава той. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Politico: България и още 5 страни от ЕС блокират предложения на ЕК за санкции срещу Израел
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Зеленски обяви ръст на учителските заплати и студентските стипендии въпреки войната