"Гражданството" - новата реклама на Johnnie Walker

В нова рекламна кампания от Щатите брандът Johnnie Walker показва щастлив момент за млад мъж - имигрант, който получава американско гражданство и празнува с приятели. 

Знае ли средностатистическият човек, роден в САЩ, имената на всеки от авторите на "Федералистът" и помни ли той всяка територия, която Америка е взела от Франция през 1803 г.? - това са въпросите, поставени от кампанията. Те са свързани със 100-те изпитни въпроси за получаване на американско гражданство. 

Рекламата е под надслов “Keep Walking America” и е от агенция Anomaly. 

"Да бъдеш имигрант е благословия и най-големият ти актив", коментира актьорът Вилмър Валдерама, който подкрепя кампанията, посочва изданието за маркетинг Adweek. "Имигрантите са в ядрото на тази страна и имам честта да споделям техните истории със света", продължава той. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния