Грийнпийс представя печатна кампания против използването на сламки

Грийнпийс представя печатна кампания против използването на сламки

Светът се пробужда за вредите върху природата от използването на милиарди пластмасови сламки за пиене на планетата и нова кампания на природозащитната организация Грийнпийс е поредно свидетелство за това.

Кампанията е печатна реклама, която се прицелва право в сърцето (и в съвестта) на публиката, като показва птица и риба с безмилостно излизащи от тях сламки, които са ги пронизали, докато те са в чаши за пиене. Това са сламки, каквито сме свикнали да виждаме наоколо и да използваме.

Илюстрацията е дело на агенция Rethink Canada, посочва изданието campaignlive.co.uk. Посланието е "Не измуквай живота от океаните ни!". 

Инициативата против сламките набира сила по света, след като по-рано една от модерните големи вериги кафенета - Starbucks, обяви, че ще спре да предлага сламки на клиентите си в идните години, за да не замърсява природата толкова много. 

"Сламките са страхотен начин да започнем разговора, но целият пластмасов боклук за изхвърляне като капаците за чашите от кафе, контейнерите и опаковането захранват цяла криза на пластмасовото замърсяване. Трябва да видим компаниите да създават иновации отвъд пластмасата и реално да намаляват масивния си пластмасов отпечатък върху нашата синя планета и общностите", коментира Сара Кинг - ръководител океани и пластмаса в организацията Грийнпийс Канада. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Цитат на деня
ЕК глоби социалната мрежа X със 120 млн. евро за нарушения на правилата за прозрачност