"Най-силната история си ти" - един специален апел от Huawei

Краят на годината наближава и е време за равносметка. За това ще помогне и технологичният гигант Huawei, който стартира нова кампания, за да вдъхнови потребителите да вярват повече в своите способности и мечти.

Освен мотивиращ рекламен клип, в „Най-силната история си ти“ е включена и възможността всеки човек по света да сподели свое лично предизвикателство, което е успял да преодолее и да продължи напред. Това се случва в специално създаден за целта уебсайт, а от Huawei ще се погрижат най-интересните истории да стигнат до възможно най-много хора, с помощта интервюта на големите победители в медиите.

Освен че ще споделят преживяването си, те ще получат и покани за мотивационен уебинар с домакин Михал Уроч – изследовател и пътешественик, който иска да изкачи Хималаите в инвалидна количка.

За реализацията на кампанията в България от Huawei си партнират с агенцията All Channels Communication.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Анализ на холдинга: БДЖ вози все по-малко пътници и товари, приходите са с 8% по-ниски
Норвегия похарчи над 7 млн. долара за борба с нашествие на розова сьомга
Турците губят доверие към Запада, виждат в Израел най-голямата заплаха
Bloomberg: Китайският лидер Си Дзинпин провежда най-голямата чистка на генерали от времето на Мао
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември