"Най-силната история си ти" - един специален апел от Huawei


Краят на годината наближава и е време за равносметка. За това ще помогне и технологичният гигант Huawei, който стартира нова кампания, за да вдъхнови потребителите да вярват повече в своите способности и мечти.

Освен мотивиращ рекламен клип, в „Най-силната история си ти“ е включена и възможността всеки човек по света да сподели свое лично предизвикателство, което е успял да преодолее и да продължи напред. Това се случва в специално създаден за целта уебсайт, а от Huawei ще се погрижат най-интересните истории да стигнат до възможно най-много хора, с помощта интервюта на големите победители в медиите.

Освен че ще споделят преживяването си, те ще получат и покани за мотивационен уебинар с домакин Михал Уроч – изследовател и пътешественик, който иска да изкачи Хималаите в инвалидна количка.

За реализацията на кампанията в България от Huawei си партнират с агенцията All Channels Communication.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
Цитат на деня
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес
Легендарни близначки, партньорки на Фред Астер и Франк Синатра, се самоубиха в Германия
Бивш министър на финансите на САЩ и шеф на Харвард се оттегля от публични позиции заради връзки с Епстийн
Британският вътрешен министър: Ситуацията с предоставянето на убежища на бежанци е извън контрол