Instagram взема на прицел скритите реклами във Великобритания

Instagram взема на прицел скритите реклами във Великобритания

Социалната мрежа Instagram ще предприеме допълнителни действия срещу т.нар. „скрити реклами“. Това обяви британският Орган за конкуренцията и пазарите (CMA), цитиран от CNBC.

През 2018 г. правителствената агенция даде начало на разследване на проблема с инфлуенсърите в социалните медии, които използват акаунтите си за промотиране на брандове, но без да уточняват дали става дума за спонсорирани публикации. Миналата година 16 знаменитости се съгласиха да декларират дали получават заплащане за продуктите, които показват в постовете си.

Според СМА сред новите мерки на платформата са допитване до потребителите дали са били стимулирани да популяризират даден бизнес, функция за отбелязване на платени публикации, както и използване на алгоритъм за установяване на скрити реклами. За спазването им Instagram редовно ще предоставя информация на агенцията.

Промените се отнасят до всички потребители в Обединеното кралство, както и до онези, които таргетират публикациите си към британците.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени