Касова бележка от Банско влезе в рекламите на няколко бранда у нас

Касова бележка от Банско влезе в рекламите на няколко бранда у нас

Лазаня за 39 лв. и две супи за 60 лв. – това са част от консумирани ястия в касова бележка за 127 лв. от ресторант в Банско, която циркулира в социалните мрежи през последните дни. Кадърът с бележката бързо влезе не само в новините, но и в онлайн рекламите на няколко бранда у нас, които успяха да уловят момента.

В своя публикация платформата за онлайн търговия Ozone насочва потребителите на какви артикули в сайта ѝ се равняват 127 лв., като сред тях са книги, пъзели и видеоигра.

 

 

Според веригата за бързо хранене Aladin Foods клиентите могат да си купят от нейните обекти 25 дюнера и една напитка.

 

 

Магазинът за спортни дрехи ShopSector рекламира един от моделите маратонки, които предлага, пресъздавайки популярен интернет мийм с музикалния изпълнител Дрейк.

 

 

Използването на „вирусни“ теми е популярен похват в маркетинга, известен като „нюзджакинг“ (newsjacking), чийто буквален превод означава „отвличане на новини“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан
Германската автомобилна индустрия е съкратила над 50 000 работни места за година
Най-опасните грешки на новите предприемачи в дигиталния маркетинг