Касова бележка от Банско влезе в рекламите на няколко бранда у нас

Касова бележка от Банско влезе в рекламите на няколко бранда у нас

Лазаня за 39 лв. и две супи за 60 лв. – това са част от консумирани ястия в касова бележка за 127 лв. от ресторант в Банско, която циркулира в социалните мрежи през последните дни. Кадърът с бележката бързо влезе не само в новините, но и в онлайн рекламите на няколко бранда у нас, които успяха да уловят момента.

В своя публикация платформата за онлайн търговия Ozone насочва потребителите на какви артикули в сайта ѝ се равняват 127 лв., като сред тях са книги, пъзели и видеоигра.

 

 

Според веригата за бързо хранене Aladin Foods клиентите могат да си купят от нейните обекти 25 дюнера и една напитка.

 

 

Магазинът за спортни дрехи ShopSector рекламира един от моделите маратонки, които предлага, пресъздавайки популярен интернет мийм с музикалния изпълнител Дрейк.

 

 

Използването на „вирусни“ теми е популярен похват в маркетинга, известен като „нюзджакинг“ (newsjacking), чийто буквален превод означава „отвличане на новини“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
95% от бизнесите се провалят в едно нещо. Поправете го преди да ви струва скъпо!
Германия отчита над 4 млрд. евро годишно загуби от кражби на дребно в магазините
Навик, с който да намалите стреса и да увеличите щастието
Британската футболна легенда Дейвид Бекъм ще бъде удостоен с рицарско звание