Касова бележка от Банско влезе в рекламите на няколко бранда у нас
Лазаня за 39 лв. и две супи за 60 лв. – това са част от консумирани ястия в касова бележка за 127 лв. от ресторант в Банско, която циркулира в социалните мрежи през последните дни. Кадърът с бележката бързо влезе не само в новините, но и в онлайн рекламите на няколко бранда у нас, които успяха да уловят момента.
В своя публикация платформата за онлайн търговия Ozone насочва потребителите на какви артикули в сайта ѝ се равняват 127 лв., като сред тях са книги, пъзели и видеоигра.
Според веригата за бързо хранене Aladin Foods клиентите могат да си купят от нейните обекти 25 дюнера и една напитка.
Магазинът за спортни дрехи ShopSector рекламира един от моделите маратонки, които предлага, пресъздавайки популярен интернет мийм с музикалния изпълнител Дрейк.
Използването на „вирусни“ теми е популярен похват в маркетинга, известен като „нюзджакинг“ (newsjacking), чийто буквален превод означава „отвличане на новини“.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.