Касова бележка от Банско влезе в рекламите на няколко бранда у нас

Касова бележка от Банско влезе в рекламите на няколко бранда у нас

Лазаня за 39 лв. и две супи за 60 лв. – това са част от консумирани ястия в касова бележка за 127 лв. от ресторант в Банско, която циркулира в социалните мрежи през последните дни. Кадърът с бележката бързо влезе не само в новините, но и в онлайн рекламите на няколко бранда у нас, които успяха да уловят момента.

В своя публикация платформата за онлайн търговия Ozone насочва потребителите на какви артикули в сайта ѝ се равняват 127 лв., като сред тях са книги, пъзели и видеоигра.

 

 

Според веригата за бързо хранене Aladin Foods клиентите могат да си купят от нейните обекти 25 дюнера и една напитка.

 

 

Магазинът за спортни дрехи ShopSector рекламира един от моделите маратонки, които предлага, пресъздавайки популярен интернет мийм с музикалния изпълнител Дрейк.

 

 

Използването на „вирусни“ теми е популярен похват в маркетинга, известен като „нюзджакинг“ (newsjacking), чийто буквален превод означава „отвличане на новини“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Промени в движението в столицата заради традиционния „Маратон София 2025“
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Тръмп заплашва да наложи допълнителни мита на Китай
Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция
Бившият шеф на Google отправи предупреждение за рискоте от хакване на AI системи
Фридрих Мерц обеща на Зеленски да засили натиска върху Москва
Северна Корея представи нова междуконтинентална ракета на парад по случай 80-годишнината от основаването на Работническата партия
ФИФА обсъжда преместване на световните първенства по футбол в месеците извън лятото