„Къщата ни гори“: Грета Тунберг с първа дигитална кампания за каузата си


Шведската екоактивистка Грета Тунберг използва 50-годишнината от Деня на земята, за да представи първата дигитална кампания на климатичната си организация „Петъци за бъдеще“.

В рамките на 60 секунди видеото, озаглавено „Къщата ни гори“, показва сутрешната рутина на семейство, което не забелязва разразяването на огнената стихия около себе си – олицетворение на неглижирането на климатичната криза от страна на човечеството. Името произлиза от фразата на Тунберг, произнесена като част от речта ѝ на Световния икономически форум в Давос през миналия септември.

По информация на изданието AdWeek кампанията е създадена от агенцията FF Los Angeles, с която от „Петъци за бъдеще“ са си партнирали за създаването на постери от популярни туристически дестинации през миналия декември.

Извънредното приложение принуди 17-годишната екоактивистка да провежда петъчните си климатични протести онлайн и да създаде профил на организацията си в YouTube, откъдето излъчва на живо дискусии за опазване на околната среда.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
Петролът поскъпва, след като Тръмп нареди блокада на санкционирани петролни танкери от и за Венецуела