„Къщата ни гори“: Грета Тунберг с първа дигитална кампания за каузата си

Шведската екоактивистка Грета Тунберг използва 50-годишнината от Деня на земята, за да представи първата дигитална кампания на климатичната си организация „Петъци за бъдеще“.

В рамките на 60 секунди видеото, озаглавено „Къщата ни гори“, показва сутрешната рутина на семейство, което не забелязва разразяването на огнената стихия около себе си – олицетворение на неглижирането на климатичната криза от страна на човечеството. Името произлиза от фразата на Тунберг, произнесена като част от речта ѝ на Световния икономически форум в Давос през миналия септември.

По информация на изданието AdWeek кампанията е създадена от агенцията FF Los Angeles, с която от „Петъци за бъдеще“ са си партнирали за създаването на постери от популярни туристически дестинации през миналия декември.

Извънредното приложение принуди 17-годишната екоактивистка да провежда петъчните си климатични протести онлайн и да създаде профил на организацията си в YouTube, откъдето излъчва на живо дискусии за опазване на околната среда.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Президентът на Аржентина обеща да не ругае опонентите си след „611 обиди за 100 дни“
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа
Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Пропускането на този PR ход може да спре растежа на вашия стартъп