„Къщата ни гори“: Грета Тунберг с първа дигитална кампания за каузата си
Шведската екоактивистка Грета Тунберг използва 50-годишнината от Деня на земята, за да представи първата дигитална кампания на климатичната си организация „Петъци за бъдеще“.
В рамките на 60 секунди видеото, озаглавено „Къщата ни гори“, показва сутрешната рутина на семейство, което не забелязва разразяването на огнената стихия около себе си – олицетворение на неглижирането на климатичната криза от страна на човечеството. Името произлиза от фразата на Тунберг, произнесена като част от речта ѝ на Световния икономически форум в Давос през миналия септември.
По информация на изданието AdWeek кампанията е създадена от агенцията FF Los Angeles, с която от „Петъци за бъдеще“ са си партнирали за създаването на постери от популярни туристически дестинации през миналия декември.
Извънредното приложение принуди 17-годишната екоактивистка да провежда петъчните си климатични протести онлайн и да създаде профил на организацията си в YouTube, откъдето излъчва на живо дискусии за опазване на околната среда.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.