„Куражът е красив“ – новата кампания на Dove
Козметичният бранд Dove добави креативен щрих към подкрепата на здравните работници в цял свят с нова кампания под надслов „Куражът е красив“ .
30-секундният спот е събрал поредица снимки на медици с белези по лицата от дългото носене на защитни маски, докато водят борба за живота на всеки свой пациент. С него компанията обяви и дарения на обща на стойност 4.5 млн. долара за две американски неправителствено организации – Direct Relief и Feedin America – осигуряващи храна, предпазни средства и медицинско оборудване на лечебни заведения.
За изданието Ad Age вицепрезидентът на марката Алесандро Манфреди съобщи, че планират да публикуват още видеа с работници от други части на света.
До момента компанията майка на Dove, Unilever, е инвестирала над 600 млн. долара в помощи за борбата срещу COVID-19.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.