„Куражът е красив“ – новата кампания на Dove


Козметичният бранд Dove добави креативен щрих към подкрепата на здравните работници в цял свят с нова кампания под надслов „Куражът е красив“ . 

30-секундният спот е събрал поредица снимки на медици с белези по лицата от дългото носене на защитни маски, докато водят борба за живота на всеки свой пациент. С него компанията обяви и дарения на обща на стойност 4.5 млн. долара за две американски неправителствено организации – Direct Relief и Feedin America – осигуряващи храна, предпазни средства и медицинско оборудване на лечебни заведения.

За изданието Ad Age вицепрезидентът на марката Алесандро Манфреди съобщи, че планират да публикуват още видеа с работници от други части на света.

До момента компанията майка на Dove, Unilever, е инвестирала над 600 млн. долара в помощи за борбата срещу COVID-19.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара