Политическите партии все повече се рекламират в Google
Политически фигури и партии все повече разчитат на дигитални инструменти като Google Ads, за да спечелят доверието на гласоподавателите.
По данни на платформата Buy Shares 4 от държавите в Европейския съюз, както и Великобритания инвестират малко над половината от бюджетите си за политическа реклама именно в най-голямата търсачка в света. В периода от март 2019 г. до юли 2020 г. страните членки на ЕС и Обединеното кралство са похарчили около 12.7 млн. долара в Google.
Водещи в класацията са:
Великобритания – 1.8 млн. долара
Словакия – 1.33 млн. долара
Гърция – 1.25 млн. долара
Испания – 1.25 млн. долара
Австрия – 1.21 млн. долара
С общата си инвестиция от 6.84 млн. долара петте държави съставляват 53.85% от парите за политическа комуникация през платформата на Alphabet. На следващите позиции се нареждат Германия, Полша, Румъния, Дания и Белгия.
Докладът разглежда и кои политически формации са заделили най-много средства. Първата позиция заема Консервативната партия на Острова със своите 1.24 млн. долара. Втора се нарежда управляващата „Нова демокрация“ (“NEA DEMOKRATIA”) в Гърция, която е вложила малко над 765 хил. долара, а трета е каталунската „Граждани“ (“Ciudadanos”) с инвестицията си от близо 460 хил. долара.
Рекламодателите най-често таргетират гласоподавателите според възрастта, пола и локацията им.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.