Политическите партии все повече се рекламират в Google

Политическите партии все повече се рекламират в Google

Политически фигури и партии все повече разчитат на дигитални инструменти като Google Ads, за да спечелят доверието на гласоподавателите.

По данни на платформата Buy Shares 4 от държавите в Европейския съюз, както и Великобритания инвестират малко над половината от бюджетите си за политическа реклама именно в най-голямата търсачка в света. В периода от март 2019 г. до юли 2020 г. страните членки на ЕС и Обединеното кралство са похарчили около 12.7 млн. долара в Google.

Водещи в класацията са:

Великобритания – 1.8 млн. долара

Словакия – 1.33 млн. долара

Гърция – 1.25 млн. долара

Испания – 1.25 млн. долара

Австрия – 1.21 млн. долара

С общата си инвестиция от 6.84 млн. долара петте държави съставляват 53.85% от парите за политическа комуникация през платформата на Alphabet. На следващите позиции се нареждат Германия, Полша, Румъния, Дания и Белгия.

Докладът разглежда и кои политически формации са заделили най-много средства. Първата позиция заема Консервативната партия на Острова със своите 1.24 млн. долара. Втора се нарежда управляващата „Нова демокрация“ (“NEA DEMOKRATIA”) в Гърция, която е вложила малко над 765 хил. долара, а трета е каталунската „Граждани“ (“Ciudadanos”) с инвестицията си от близо 460 хил. долара.

Рекламодателите най-често таргетират гласоподавателите според възрастта, пола и локацията им.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Главнокомандващият Въоръжените сили на Украйна: Русия изпраща по 9000 допълнителни войници на месец
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
Правителството одобри създаването на "Магазин за хората"
Кремъл определи като „конструктивни“ продължилите 3 часа разговори между Путин и Уиткоф
Германия подготвя фонд от 100 милиарда евро за инвестиции в стратегически активи
Истинската причина за прегаряне, за която никой не говори
Австралия препоръчва ефективен метод за намаляване на консумацията на алкохол
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси