Рекламна шега: Audi създаде приложението "Досадният спътник"

Рекламна шега: Audi създаде приложението Досадният спътник

Всички изследвания показват, че жените са не по-малко добри шофьори от мъжете, а понякога и по-добри, посочват от Audi Швеция.

В тази връзка компанията представи нов експеримент с мобилно приложение. Основавайки се на данни, че жените в Швеция причиняват по-малко пътно-транспортни инциденти и по-малко нарушения. компанията пусна технологията The Backseat Driver Experience. Тя работи с GPS на телефона, който проследява движението на управлявания от мъжа автомобил и след това може да му посочи прецизно всички възможни критики към грешките на шофирането му. Точно както би направил някой досаден и твърде критичен мъж към една жена-шофьор, ако беше до нея, докато кара или седнал на задната седалка, шегуват се от компанията.

Ето и описание на кампанията, която се подвизаваше под името "Шофьорът" от задната седалка".

Вие познавате ли такъв?

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд