Рекламна шега: Audi създаде приложението "Досадният спътник"

Рекламна шега: Audi създаде приложението Досадният спътник

Всички изследвания показват, че жените са не по-малко добри шофьори от мъжете, а понякога и по-добри, посочват от Audi Швеция.

В тази връзка компанията представи нов експеримент с мобилно приложение. Основавайки се на данни, че жените в Швеция причиняват по-малко пътно-транспортни инциденти и по-малко нарушения. компанията пусна технологията The Backseat Driver Experience. Тя работи с GPS на телефона, който проследява движението на управлявания от мъжа автомобил и след това може да му посочи прецизно всички възможни критики към грешките на шофирането му. Точно както би направил някой досаден и твърде критичен мъж към една жена-шофьор, ако беше до нея, докато кара или седнал на задната седалка, шегуват се от компанията.

Ето и описание на кампанията, която се подвизаваше под името "Шофьорът" от задната седалка".

Вие познавате ли такъв?

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ