Рекламна шега: Audi създаде приложението "Досадният спътник"

Рекламна шега: Audi създаде приложението Досадният спътник

Всички изследвания показват, че жените са не по-малко добри шофьори от мъжете, а понякога и по-добри, посочват от Audi Швеция.

В тази връзка компанията представи нов експеримент с мобилно приложение. Основавайки се на данни, че жените в Швеция причиняват по-малко пътно-транспортни инциденти и по-малко нарушения. компанията пусна технологията The Backseat Driver Experience. Тя работи с GPS на телефона, който проследява движението на управлявания от мъжа автомобил и след това може да му посочи прецизно всички възможни критики към грешките на шофирането му. Точно както би направил някой досаден и твърде критичен мъж към една жена-шофьор, ако беше до нея, докато кара или седнал на задната седалка, шегуват се от компанията.

Ето и описание на кампанията, която се подвизаваше под името "Шофьорът" от задната седалка".

Вие познавате ли такъв?

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*