Два клипа, една кампания - Samsung поглежда в минало и бъдеще (видео)


Samsung продължава стартиралата през 2018-а кампания „Направи каквото не можеш“ (“Do What You Can’t”) с два анимирани рекламни клипа, по случай 50-годишнината си. С тях компанията поглежда към предстоящото и миналото и опитва да демонстрира, че мисли с крачка напред и с грижа за потребителя още от своето създаване.

Първото видео обръща внимание на поколението на бъдещето и на факта, че създаваните иновативни технологии са именно за хората на утрешния ден. На тях се дават и обещания в рекламата – „Ще споделим с вас всичко, което знаем. Ще направим възможно най-гениалните продукти, които можем. Ще ви свържем с всички и всичко...“.

С другия спот от Samsung се връщат към 1969-а, малко след първата стъпка на човек на Луната, когато е създадена компанията. Те свързват тази година повече с усърдната си работа за удобството на обикновените хора на Земята, отколкото с постиженията извън нейната орбита. И завършват с твърдението, че „бъдещето принадлежи на тези, които откриват и действат по-рано от другите“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял
Истинската роля на имейла
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Защо всяка работна среща трябва да започва точно навреме
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.