Два клипа, една кампания - Samsung поглежда в минало и бъдеще (видео)

Samsung продължава стартиралата през 2018-а кампания „Направи каквото не можеш“ (“Do What You Can’t”) с два анимирани рекламни клипа, по случай 50-годишнината си. С тях компанията поглежда към предстоящото и миналото и опитва да демонстрира, че мисли с крачка напред и с грижа за потребителя още от своето създаване.

Първото видео обръща внимание на поколението на бъдещето и на факта, че създаваните иновативни технологии са именно за хората на утрешния ден. На тях се дават и обещания в рекламата – „Ще споделим с вас всичко, което знаем. Ще направим възможно най-гениалните продукти, които можем. Ще ви свържем с всички и всичко...“.

С другия спот от Samsung се връщат към 1969-а, малко след първата стъпка на човек на Луната, когато е създадена компанията. Те свързват тази година повече с усърдната си работа за удобството на обикновените хора на Земята, отколкото с постиженията извън нейната орбита. И завършват с твърдението, че „бъдещето принадлежи на тези, които откриват и действат по-рано от другите“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Пеевски: КПК трябва да бъде закрита, за да престанат фалшивите драматургии, че била бухалка
Визита в Шотландия: Тръмп предупреди Европа да спре „ужасното нашествие“ от мигранти
На днешната дата 26 юли. Имен ден празнуват Параскева, Парашкева
Нова епизод: Черният леопард забелязан до шуменския кв. „Мътница“, местните жители са предупредени
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
CNN: Сблъсъкът на астероида „Убиец на градове“ с Луната е опасен за сателитите и астронавтите