Unilever се връща като рекламодател във Facebook

Unilever се връща като рекламодател във Facebook

Unilever се връща като рекламодател във Facebook

Международната корпорация Unilever ще продължи рекламните си кампании във Facebook, Instagram и Twitter в САЩ, след като ги постави на пауза през юни, в знак на недоволство от разделението и речта на омразата в социалните платформи в дните около президентските избори.

Групата планира да приключи рекламната пауза следващия месец, но ще продължи да наблюдава платформите в постелекторалния период, предаде „Ройтерс“.

По-рано тази година Unilever се присъедини към призивите на десетки големи компании в рамките на кампанията “Stop Hate for Profit”, инициирана от групи за защита на гражданските права в САЩ след смъртта на тъмнокожия Джордж Флойд в Минеаполис.

От Facebook приветстваха завръщането на производителя на Dove, Lipton и Rexona. „С нетърпение очакваме нашето продължаващо партньорство през 2021 г. и оставаме ангажирани с работата си с Глобалния алианс за отговорни медии (GARM) за борба с вредното съдържание онлайн“, коментира Каролин Еверсън, вицепрезидент на глобалната бизнес група във Facebook в изявление.

Още през юли основателят на социалната мрежа Марк Зукърбърг обяви, че очаква рекламодателите да се върнат отново след време, както и че бойкотът е „въпрос на репутация и партньорство“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ