Unilever се връща като рекламодател във Facebook

Unilever се връща като рекламодател във Facebook

Международната корпорация Unilever ще продължи рекламните си кампании във Facebook, Instagram и Twitter в САЩ, след като ги постави на пауза през юни, в знак на недоволство от разделението и речта на омразата в социалните платформи в дните около президентските избори.

Групата планира да приключи рекламната пауза следващия месец, но ще продължи да наблюдава платформите в постелекторалния период, предаде „Ройтерс“.

По-рано тази година Unilever се присъедини към призивите на десетки големи компании в рамките на кампанията “Stop Hate for Profit”, инициирана от групи за защита на гражданските права в САЩ след смъртта на тъмнокожия Джордж Флойд в Минеаполис.

От Facebook приветстваха завръщането на производителя на Dove, Lipton и Rexona. „С нетърпение очакваме нашето продължаващо партньорство през 2021 г. и оставаме ангажирани с работата си с Глобалния алианс за отговорни медии (GARM) за борба с вредното съдържание онлайн“, коментира Каролин Еверсън, вицепрезидент на глобалната бизнес група във Facebook в изявление.

Още през юли основателят на социалната мрежа Марк Зукърбърг обяви, че очаква рекламодателите да се върнат отново след време, както и че бойкотът е „въпрос на репутация и партньорство“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Съветът за сигурност на ООН с извънредно заседание
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер