Unilever се връща като рекламодател във Facebook

Unilever се връща като рекламодател във Facebook

Международната корпорация Unilever ще продължи рекламните си кампании във Facebook, Instagram и Twitter в САЩ, след като ги постави на пауза през юни, в знак на недоволство от разделението и речта на омразата в социалните платформи в дните около президентските избори.

Групата планира да приключи рекламната пауза следващия месец, но ще продължи да наблюдава платформите в постелекторалния период, предаде „Ройтерс“.

По-рано тази година Unilever се присъедини към призивите на десетки големи компании в рамките на кампанията “Stop Hate for Profit”, инициирана от групи за защита на гражданските права в САЩ след смъртта на тъмнокожия Джордж Флойд в Минеаполис.

От Facebook приветстваха завръщането на производителя на Dove, Lipton и Rexona. „С нетърпение очакваме нашето продължаващо партньорство през 2021 г. и оставаме ангажирани с работата си с Глобалния алианс за отговорни медии (GARM) за борба с вредното съдържание онлайн“, коментира Каролин Еверсън, вицепрезидент на глобалната бизнес група във Facebook в изявление.

Още през юли основателят на социалната мрежа Марк Зукърбърг обяви, че очаква рекламодателите да се върнат отново след време, както и че бойкотът е „въпрос на репутация и партньорство“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Мъск обяви тотална война: Тръмп е в досиетата Епстийн
Тръмп: Може би е по-добре да оставим Украйна и Русия да се борят известно време
Златен дъжд: Кои са най-печелившите акции от европейския отбранителен сектор?
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Tesla загуби $150 млрд. от оценката си заради кавгата между Тръмп и Мъск
Митове и реалност: Ще плаща ли България чужди дългове, когато влезе в еврозоната?
Дьо Гало: Франция не може да продължава да увеличава държавния си дълг