Stella Artois празнува Деня на влюбените

Белгийският бирен бранд Stella Artois отпразнува Св. Валентин с мащабна маркетингова кампания, с която призова потребителите да се наслаждават повече на живота.

“The Life Artois” се състои от две анимирани реклами, а в допълнение марката разположи интерактивни стени в американските градове Ню Йорк, Чикаго, Сан Франциско и Лос Анджелис, където минувачите да се снимат, да напишат нещо романтично и да го изпратят на любим човек.

За празника от Stella Artois планираха и партньорство с приложението за запознанства Bumble, чрез което спонсорираха една вечеря за двойки в Лос Анджелис, кръстена The Stella Hartois Experience, с водещ Оливия Кулпо. Чрез доставчика на храна Postmates брандът предложи на потребителите лимитиран пакет, включващ свещ, сатенени салфетки и брандирани халби за бира.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата 26 юли. Имен ден празнуват Параскева, Парашкева
Нова епизод: Черният леопард забелязан до шуменския кв. „Мътница“, местните жители са предупредени
Пеевски: КПК трябва да бъде закрита, за да престанат фалшивите драматургии, че била бухалка
Китай е създал най-големия кристал за лазерно оръжие в космоса
Времето: Червени и оранжеви кодове за високи температури в цялата страна
Китайският премиер предложи международна организация за сътрудничество в изкуствения интелект
Учени: Мит е препоръката да се правят по 10 000 крачки на ден, достатъчни са 7000
На фокус следващата седмица: Време за сделки