Stella Artois празнува Деня на влюбените
Белгийският бирен бранд Stella Artois отпразнува Св. Валентин с мащабна маркетингова кампания, с която призова потребителите да се наслаждават повече на живота.
“The Life Artois” се състои от две анимирани реклами, а в допълнение марката разположи интерактивни стени в американските градове Ню Йорк, Чикаго, Сан Франциско и Лос Анджелис, където минувачите да се снимат, да напишат нещо романтично и да го изпратят на любим човек.
За празника от Stella Artois планираха и партньорство с приложението за запознанства Bumble, чрез което спонсорираха една вечеря за двойки в Лос Анджелис, кръстена The Stella Hartois Experience, с водещ Оливия Кулпо. Чрез доставчика на храна Postmates брандът предложи на потребителите лимитиран пакет, включващ свещ, сатенени салфетки и брандирани халби за бира.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.