Stella Artois празнува Деня на влюбените


Белгийският бирен бранд Stella Artois отпразнува Св. Валентин с мащабна маркетингова кампания, с която призова потребителите да се наслаждават повече на живота.

“The Life Artois” се състои от две анимирани реклами, а в допълнение марката разположи интерактивни стени в американските градове Ню Йорк, Чикаго, Сан Франциско и Лос Анджелис, където минувачите да се снимат, да напишат нещо романтично и да го изпратят на любим човек.

За празника от Stella Artois планираха и партньорство с приложението за запознанства Bumble, чрез което спонсорираха една вечеря за двойки в Лос Анджелис, кръстена The Stella Hartois Experience, с водещ Оливия Кулпо. Чрез доставчика на храна Postmates брандът предложи на потребителите лимитиран пакет, включващ свещ, сатенени салфетки и брандирани халби за бира.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание