TikTok забранява рекламите на продукти за отслабване

TikTok забранява рекламите на продукти за отслабване

Платформата за кратки видеа TikTok ще забрани рекламите, които популяризират приложения и добавки за намаляване на теглото, като част от политиката си за ограничаване на комуникирането на продукти, които могат да накарат потребителите да се срамуват от телата си, предаде „Ройтерс“.

Ограничения ще бъдат наложени и над рекламите с преувеличени твърдения за диети и отслабване.

Междувременно приложението, което е собственост на китайската корпорация ByteDance, продължава с опитите си да избегне принудителното напускане на американския пазар, което администрацията на президента Тръмп наложи със своя заповед през август. Вашингтон изрази притеснения, че данните на над 100 млн. граждани се препращат на правителството и комунистическата партия в Китай.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 30 юни до 6 юли
Жега: Испания счупи исторически рекорд за юни с 46 градуса, съпругата на Борис Джонсън се дехидратира
Отпада забраната за влизане в района на Шуменското плато
Четири инвестиции, които си струва да направите още днес
Край на превъртането на километражи при покупка на употребявани автомобили
През есента на 2026 г. започва строителството на Терминал 3 на Летище „Васил Левски“
Зеленски призова за засилване на санкциите срещу Русия
Световната икономика е изправена пред ключов момент, обяви Банката за международни разплащания