TikTok забранява рекламите на продукти за отслабване

TikTok забранява рекламите на продукти за отслабване

Платформата за кратки видеа TikTok ще забрани рекламите, които популяризират приложения и добавки за намаляване на теглото, като част от политиката си за ограничаване на комуникирането на продукти, които могат да накарат потребителите да се срамуват от телата си, предаде „Ройтерс“.

Ограничения ще бъдат наложени и над рекламите с преувеличени твърдения за диети и отслабване.

Междувременно приложението, което е собственост на китайската корпорация ByteDance, продължава с опитите си да избегне принудителното напускане на американския пазар, което администрацията на президента Тръмп наложи със своя заповед през август. Вашингтон изрази притеснения, че данните на над 100 млн. граждани се препращат на правителството и комунистическата партия в Китай.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Русия удари с дронове детска градина в Харков
Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Kaufland представи нова продуктова линия свежа риба и морски дарове със сертификат TÜV AUSTRIA
Президентът наложи вето на част от измененията в Закона за специалните разузнавателни средства
Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
Понижения на фондовите борси в Европа на фона на разочароващи корпоративни отчети*