TikTok забранява рекламите на продукти за отслабване

TikTok забранява рекламите на продукти за отслабване

Платформата за кратки видеа TikTok ще забрани рекламите, които популяризират приложения и добавки за намаляване на теглото, като част от политиката си за ограничаване на комуникирането на продукти, които могат да накарат потребителите да се срамуват от телата си, предаде „Ройтерс“.

Ограничения ще бъдат наложени и над рекламите с преувеличени твърдения за диети и отслабване.

Междувременно приложението, което е собственост на китайската корпорация ByteDance, продължава с опитите си да избегне принудителното напускане на американския пазар, което администрацията на президента Тръмп наложи със своя заповед през август. Вашингтон изрази притеснения, че данните на над 100 млн. граждани се препращат на правителството и комунистическата партия в Китай.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Специалистът Моуриньо остави 747 000 евро сметка за хотел при напускането на „Фенербахче“
За първи път: Съд в Гърция наложи 1,7 млн. евро глоба за жестокост към животни
Борисов: Имаме име за особен управител в "Лукойл", чакаме Радев да се произнесе
Президентът наложи вето върху решението за назначаване на особен управител в Лукойл
Силна магнитна буря може да доведе до появата на сияние над България
Германия ще предостави допълнителни 40 млн. евро зимна помощ на Украйна
Енергийният министър: България има бензин за половин година и дизел за четири месеца