TikTok забранява рекламите на продукти за отслабване

TikTok забранява рекламите на продукти за отслабване

Платформата за кратки видеа TikTok ще забрани рекламите, които популяризират приложения и добавки за намаляване на теглото, като част от политиката си за ограничаване на комуникирането на продукти, които могат да накарат потребителите да се срамуват от телата си, предаде „Ройтерс“.

Ограничения ще бъдат наложени и над рекламите с преувеличени твърдения за диети и отслабване.

Междувременно приложението, което е собственост на китайската корпорация ByteDance, продължава с опитите си да избегне принудителното напускане на американския пазар, което администрацията на президента Тръмп наложи със своя заповед през август. Вашингтон изрази притеснения, че данните на над 100 млн. граждани се препращат на правителството и комунистическата партия в Китай.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Сергей Лавров пристигна в Аляска с блуза на СССР (ВИДЕО)
Левовете в евро: Банкнотите в обращение продължават да намаляват
Белият дом разпространи ориентировъчен график на срещата на Тръмп с Путин
НСИ: Месечната инфлация през юли е 1,7%, годишната – 5,3%
На днешната дата, 15 август. Голяма Богородица
КНСБ за малката потребителска кошница: Кафето е най-скъпо в Перник и Габрово, а баничката - в София
Анкоридж бе избран за срещата Тръмп-Путин, но не и за домакин на зимна Олимпиада