TikTok забранява рекламите на продукти за отслабване
Платформата за кратки видеа TikTok ще забрани рекламите, които популяризират приложения и добавки за намаляване на теглото, като част от политиката си за ограничаване на комуникирането на продукти, които могат да накарат потребителите да се срамуват от телата си, предаде „Ройтерс“.
Ограничения ще бъдат наложени и над рекламите с преувеличени твърдения за диети и отслабване.
Междувременно приложението, което е собственост на китайската корпорация ByteDance, продължава с опитите си да избегне принудителното напускане на американския пазар, което администрацията на президента Тръмп наложи със своя заповед през август. Вашингтон изрази притеснения, че данните на над 100 млн. граждани се препращат на правителството и комунистическата партия в Китай.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.