Twitch тества нов вид реклама в платформата си
Стрийминг платформата Twitch тества т.нар. „мултиплейър реклами“, които ще позволят на хостващите виртуални стаи да насочват реклами, които всички зрители да виждат.
Когато една такава реклама се появи, хостващите ще могат да създадат анкета, която им дава битове в зависимост от това колко души гледат, пише The Verge.
„В истинския дух на Twitch искаме нашите създатели и фенове да имат възможността за съвместни изживявания и взаимна подкрепа. Тази година платформата е значително по-ангажирана с възможностите за реклами.
„Самият аз, като стриймър, смятам, че мултиплейър репламите са доста логична разработка, защото никой не е доволен от състоянието на рекламите в Twitch в момента. Те са натрапчиви и освен това не са в полза на повечето създатели. Мултиплейър рекламите, от друга страна, ще бъдат от полза по-директно, вероятно с по-високи цени от традиционните СРМ (бел. ред. – cost per mille/цена на хиляда импресии), дори ако тези разплащания идват под формата на собствената валута на Twitch. За справка един бит е равен на един цент“, коментира Биджан Стивън, геймър и репортер на The Verge.
Говорителят на Twitch потвърди, че изплащанията на битове за мултиплейър реклами е добавка към традиционните СРМ, така че новият вид комуникация ще се изплати двойно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.