Twitch тества нов вид реклама в платформата си

Стрийминг платформата Twitch тества т.нар. „мултиплейър реклами“, които ще позволят на хостващите виртуални стаи да насочват реклами, които всички зрители да виждат.
Когато една такава реклама се появи, хостващите ще могат да създадат анкета, която им дава битове в зависимост от това колко души гледат, пише The Verge.
„В истинския дух на Twitch искаме нашите създатели и фенове да имат възможността за съвместни изживявания и взаимна подкрепа. Тази година платформата е значително по-ангажирана с възможностите за реклами.
„Самият аз, като стриймър, смятам, че мултиплейър репламите са доста логична разработка, защото никой не е доволен от състоянието на рекламите в Twitch в момента. Те са натрапчиви и освен това не са в полза на повечето създатели. Мултиплейър рекламите, от друга страна, ще бъдат от полза по-директно, вероятно с по-високи цени от традиционните СРМ (бел. ред. – cost per mille/цена на хиляда импресии), дори ако тези разплащания идват под формата на собствената валута на Twitch. За справка един бит е равен на един цент“, коментира Биджан Стивън, геймър и репортер на The Verge.
Говорителят на Twitch потвърди, че изплащанията на битове за мултиплейър реклами е добавка към традиционните СРМ, така че новият вид комуникация ще се изплати двойно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Луис де Гиндос смята настоящите нива на лихвите на ЕЦБ за „адекватни“
Финанси |Unicredit потвърди прогнозата си за годишната печалба след по-силно от очакваното тримесечие
Компании |КЗК, КЗП, КРС и „Активни потребители“ ще си сътрудничат при кампаниите „Черен петък“
Общество |Москва твърди, че засега няма планове да конфискува активи на ЕС, но следи действията на блока
Свят |Огромна вълна преминава през Млечния път - и учените не знаят защо
Любопитно |Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
ЕС |Русия удари с дронове детска градина в Харков
Свят |Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
Общество |„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Технологии |Kaufland представи нова продуктова линия свежа риба и морски дарове със сертификат TÜV AUSTRIA
Компании | Advertorial |Президентът наложи вето на част от измененията в Закона за специалните разузнавателни средства
България |Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
Компании |Понижения на фондовите борси в Европа на фона на разочароващи корпоративни отчети*
Финанси |

Коментари
Няма въведени кометари.