YouTube ще показва повече реклами, но няма да дава пари на влогърите

YouTube ще показва повече реклами, но няма да дава пари на влогърите

YouTube планира да показва повече реклами в повече видеа, но не във всички случаи ще споделя дял от приходите с авторите на съдържанието.

Към момента платформата споделя приходите с лицата, включени в специалната партньорска схема, според която се показват видеа преди или по време на техните клипове. Сега обаче от YouTube са решили да променят условията, добавяйки и канали, които не са част от схемата, което означава, че средствата няма да бъдат споделяни с тях, пише „Би Би Си“.

Оттук следва, че и потребителите ще виждат по-висок брой реклами в сайта. Партньорската програма на YouTube е достъпна само за канали с над 1000 абоната и гледаемост от най-малко 4 хил. часа годишно.

Акаунтите, които не са в програмата, не получават дял от приходите от реклами, въпреки че създателите на съдържание имат право са участват в програмата, ако отговарят на условията. Според обяснението на YouTube за този процес кандидатите се поставят на опашка, тъй като заявленията им се преглеждат от хора, с което срокът за разглеждане се удължава и може да отнеме месеци.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени
Борсовият индекс SOFIX стана на 25 години. Кои бяха първите компании в него?