22 нови автобуса на газ тръгват из София от началото на май

22 нови автобуса на газ тръгват из София от началото на май

22 нови автобуса Yutong, задвижвани на  природен газ тръгват от началото на май в София. Автобусите бяха предадени днес на столичния автротранспорт от Ван Сюе Кун – търговско-икономически съветник към Посолство на  КНР в присъствието на кмета на столицата Йорданка Фандъкова и шефа на столичния автотранспрот Слав Монов.

Моделът Yutong ZK6126GHA е 12 метров, нископодов, с корпус от двойно галванизирана стомана, за да осигури по-голяма защита на пътниците.  Автобусите отговарят на най-високите изисквания за екологичност  в Европа. Те са снабдени с газови бутилки от композитни материали и капацитет 1500 литра. При експлоатация в нормални условия гарантираният пробег на автобуса при напълно заредени бутилки е 400 км. Двигателят е 6 цилиндров, с максимална мощност от 239 kW и водно охлаждане. Автоматичната скоростна кутия е с вграден ретардер, който допълнително намалява скоростта и забавя движението при натискане на спирачния педал или на лоста разположен по д волана. Всички CNG автобуси Yutong разполагат със система за видеонаблюдение, частично отваряеми и тонирани прозорци, климатична система и две USB устройства за зареждане на мобилен телефон.  Автобусите са снабдени с механична рампа и система за накланяне на превозното средство, което допълнително улеснява достъпа до тях на трудноподвижни лица и майки с колички и малки деца. Подът е от противохлъзгащо покритие,  а седалките с ергономичен дизайн, изработени от устойчиви на износване и замърсяване материали. Автобусите Yutong ZK6126GHA разполагат с 30 седящи и 44 правостоящи места, бутони за спирка по желание, отваряем вентилационен люк на покрива,  двойни пневматични врати със сигнализация и функция против отваряне на вратите в движение, ръкохватки за правостоящи пътници и др. Автобусите Yutong, задвижвани на природен газ, са поредната стъпка към модернизиране и обновяване на градския транспорт в столицата, с което се цели постигане на по-висока екологична и икономическа ефективност. Над 130 т. емисии въглероден диоксид ще бъдат спестени от един автобус за целия срок на експлоатация. Около 30% по-малко ще са отделените азотни окиси и приблизително с 15% по-малко ще са отделените прахови частици при използването на автобус задвижван на природен газ в сравнение с конвенционален дизел автобус.

[[{"fid":"332278","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":427,"width":640,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
България вече съхранява слънчева енергия в батерии
Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.
Възможно е Зеленски да участва на срещата Тръмп-Путин, но останалата част от Европа е изключена
Мащабна криза: Техеран предупреждава за пълна липса на вода през октомври
Усамотението – тайното оръжие на някои от най-интелигентните хора
Времето: Горещо, на отделни места в Югозападна България ще превали