Nissan удължи партньорството си с Шампионска лига

Nissan Motor Co., Ltd ще удължи партньорството си с УЕФА Шампионска лига, включително Супер купата на Европа.
Споразумението идва преди старта на груповата фаза на най-комерсиалния футболен турнир, с което японският производител ще остане официален партньор до сезон 2020/2021 включително. Шампионска лига продължава да бъде най-голямата спонсорска инвестиция на Nissan в света на спорта, която започна през сезон 2014/2015.
„Иновация, която поражда вълнение във всички, е ядрото на всичко, което прави Nissan, а нашето партньорство с най-вълнуващия спортен турнир на планетата през изминалите три години бе ключ за това”, заяви Роел де Ври, Корпоративен вицепрезидент, ръководител Глобален маркетинг на Nissan.
„Изключително се радваме, че удължихме това партньорство с още три години, което ще продължи да стои в основата на нашата световна маркетинг стратегия. Отчетохме огромен успех от това партньорство и допълнителния контакт, който ни позволи да имаме с клиентите”, допълни той.
„Имаме удоволствието да продължим нашето партньорство с Nissan след много успешен първи цикъл. Те се превърнаха в неразделна част от нашето спонсорско семейство и бяха безценни за популяризирането на надпреварата на световно ниво. Популярността на UEFA Champions League продължава да расте с всяка изминала година. Нейната платформа продължава да предоставя на топ марките, като Nissan, възможността да се свързва и влиза в контакт с футболните фенове по света”, каза Коментирайки споразумението, Гай-Лорен Епстейн, Маркетинг директор УЕФА Събития
Като част от новата сделка, Nissan ще продължи да държи изключителните права по време на мачовете от Шампионска лига, както и достъпа до други ексклузивни права, като например предхождащите мачовете Center Circle Carriers и рубриката „Гол на седмицата”, представена от Nissan.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Производителят на Labubu със скок в продажбите след пускането на мини версията на играчката
Компании |Adidas повишава прогнозата за печалба благодарение на бум в продажбите на ретро маратонки
Компании |Луис де Гиндос смята настоящите нива на лихвите на ЕЦБ за „адекватни“
Финанси |Unicredit потвърди прогнозата си за годишната печалба след по-силно от очакваното тримесечие
Компании |КЗК, КЗП, КРС и „Активни потребители“ ще си сътрудничат при кампаниите „Черен петък“
Общество |Цената на златото се срина и всички се питат защо
Финанси |Русия удари с дронове детска градина в Харков
Свят |Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
ЕС |Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
Общество |Kaufland представи нова продуктова линия свежа риба и морски дарове със сертификат TÜV AUSTRIA
Компании | Advertorial |„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Технологии |Президентът наложи вето на част от измененията в Закона за специалните разузнавателни средства
България |Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
Компании |

Коментари
Няма въведени кометари.