Nissan удължи партньорството си с Шампионска лига
Nissan Motor Co., Ltd ще удължи партньорството си с УЕФА Шампионска лига, включително Супер купата на Европа.
Споразумението идва преди старта на груповата фаза на най-комерсиалния футболен турнир, с което японският производител ще остане официален партньор до сезон 2020/2021 включително. Шампионска лига продължава да бъде най-голямата спонсорска инвестиция на Nissan в света на спорта, която започна през сезон 2014/2015.
„Иновация, която поражда вълнение във всички, е ядрото на всичко, което прави Nissan, а нашето партньорство с най-вълнуващия спортен турнир на планетата през изминалите три години бе ключ за това”, заяви Роел де Ври, Корпоративен вицепрезидент, ръководител Глобален маркетинг на Nissan.
„Изключително се радваме, че удължихме това партньорство с още три години, което ще продължи да стои в основата на нашата световна маркетинг стратегия. Отчетохме огромен успех от това партньорство и допълнителния контакт, който ни позволи да имаме с клиентите”, допълни той.
„Имаме удоволствието да продължим нашето партньорство с Nissan след много успешен първи цикъл. Те се превърнаха в неразделна част от нашето спонсорско семейство и бяха безценни за популяризирането на надпреварата на световно ниво. Популярността на UEFA Champions League продължава да расте с всяка изминала година. Нейната платформа продължава да предоставя на топ марките, като Nissan, възможността да се свързва и влиза в контакт с футболните фенове по света”, каза Коментирайки споразумението, Гай-Лорен Епстейн, Маркетинг директор УЕФА Събития
Като част от новата сделка, Nissan ще продължи да държи изключителните права по време на мачовете от Шампионска лига, както и достъпа до други ексклузивни права, като например предхождащите мачовете Center Circle Carriers и рубриката „Гол на седмицата”, представена от Nissan.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.