Ще промени ли работата от разстояние деловия дрескод?

Ще промени ли работата от разстояние деловия дрескод?

Ще промени ли работата от разстояние деловия дрескод?

Повечето хора с опит в работата на разстояние още отпреди коронавируса, спазват навика да се обличат така сякаш отиват в офиса. По този начин те избягват "синдрома на пижамата", който може да се отрази и върху производителността им. Локдауните обаче обърнаха правилата.

Екипът на LinkedIn направи проучване, в което потърси отговор на въпроса дали анцугът или пижамата ще ни накарат да променим навиците си, когато трябва да се върнем на работа в офиса. Над 22 000 души са отговорили на анкетата на професионалната социална мрежа, съобщава eleconomistaa.es

64% от отговорилите на анкетата смятат, че начинът на обличане на работниците ще се промени или вече се е променил. Останалите 29% са на обратното мнение, а 7% отбелязват, че имат съмнения по този въпрос. 

Сред коментарите, където избирателите са помолени да обосноват отговорите си, могат да се видят всякакви мнения. 

"Не трябва да променяме навиците си за обличане, за да отидем в офиса. Трябва да имаме протокол за обличане. Не можем да отидем в офиса с анцуг или с кецове, джапанки или еспадрили. Ние не ходим на плаж или басейн", казва потребител на професионалната социална мрежа. 

Друг от своя страна вярва, че най-голямата промяна ще се наблюдава при обувките. Според трети потребител начинът на обличане отразява неговата личност, а оттук и значението на грижата за имиджа, когато лично се посещават клиенти. 

Много жени потребители на LinkedIn са се възползвали от проучването, за да твърдят, че самостоятелно наложените естетически изисквания, които все още са често срещани за много работници, трябва да бъдат изоставени. 

"По-специално жените са постоянно фокусирани върху образа на пола-молив и други дрехи, които само ни карат да се чувстваме неудобно. Функционалните и удобни дрехи създават благополучие и допринасят за здравето - нещо, което се научихме да ценим по време на тази пандемия", казва една от потребителките на LinkedIn. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ