Фенове наддават за изживяване с TikTok знаменитости в ново приложение

Фенове наддават за изживяване с TikTok знаменитости в ново приложение

Фенове наддават за изживяване с TikTok знаменитости в ново приложение

Нов технологичен бранд набира скоростна популярност в САЩ – базираната в Лос Анджелис компания PearPop е събрала над 25 хил. потребителя за по-малко от месец и вече е получила финансиране от фирмата Rocket One Capital, пише Tech Crunch.

Платформата работи много просто – позволява на феновете да наддават за т.нар. функция „споделяне на екран“ (sharing screen) за определено време с любимите си знаменитости от TikTok, с което привлече вниманието на знаменитости от китайското приложение за кратки видеа с милиони почитатели. Само с една публикация на 17-годишната Анна Шумейт, която има над 6.5 млн. последователи, новосъздадената платформа е спечелила нови 3 хил. потребители.

PearPop дава възможност на познатите лица от TikTok да задават цена за услугата, а аудиторията има възможност и да наддава. Плащането се извършва онлайн, след това звездата публикува заснетото видео в профила си.

„Създадохме това за инфлуенсъра. Ако си фен и се опитваш да си осигуриш достъп до любимата ти TikTok звезда, можеш да го направиш чрез PearPop, вместо да се опитваш да се свържеш с нея с мениджър“, коментира основателят Кол Мейсън. Според него в рамките на следващите три месеца броят на потребителите ще надвиши 100 хил., след което ще се опита да спечели нов финансов рунд.

Версия за Android и iOS на услугата се очаква да бъде лансирана през ноември.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ