Иновация от Бритиш Американ Табако в нагряването на тютюна влиза в България

Иновация от Бритиш Американ Табако в нагряването на тютюна влиза в България

Нова бездимна алтернатива на традиционните цигари навлиза в България. Под името  glo™ Бритиш Американ Табако лансира своята иновативна разработка за нагряване на тютюн -  glo™ . Технологията е разработена в центъра за проучвания и развойна дейност на БАТ в Саутхемптън, Великобритания, и е резултат от работата на над 100 учени и експерти в различни области.

България е един от първите пазари по света, в които тази иновация навлиза, сподели Мила Маречкова, управител и директор маркетинг и търговия, БАТ България. Това е съвсем естествено, тъй като БАТ държи да поддържа имиджа си на компания, която предлага само най-висококачествени продукти, добави тя. 

От 1 ноември технологията ще бъде достъпна в 11 специализирани магазина в София и големите градове в страната. Иновативното устройство със сигурност е потенциално по-малко рискова алтернатива на традиционните цигари, сочат всички проведени до момента лабораторни проучвания. Технологията нагрява тютюна само до 240 градуса, което е значително под градусите на горене на конвенционалните цигари /900 градуса/. В  резултат от нагряването се формира пара, която съдържа около 90-95% по-малко токсични вещества спрямо дима от конвенционална цигара. Нагряващото устройство представлява електронен дивайс, който може да се зарежда с обикновен USB кабел. Дизайнът на glo™ е едновременно изчистен и елегантен, а вариациите му са в няколко модерни, но и класически цвята – черен, сив, златен и розово злато. Устройството се отличава и практичност на използване: има един единствен бутон за опериране, който свети, а веднъж заредено, glo™ може да се ползва до 30 сесии. Стиковете за нагряване, с които технологията влиза у нас са с три вкуса-  Navy Blue, Yellow и Green.

[[{"fid":"318140","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":401,"width":574,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Д-р Джеймс Мърфи, ръководител направление „Намален риск“ на БАТ, представя данни от проучванията на специално събитие в София. На сцената още са Едуардо Кастанеда, кънтри мениджър на БАТ за България /на снимката вляво/, Мила Маречкова, управител и директор маркетинг и търговия, БАТ България и Кирил Георгиев, мениджър "Регулаторни въпроси" в компанията.

Над 2.5 млрд. долара е инвестирала компанията през последните 6 години в продуктите си от следващо поколение, сред които е и glo™, коментира д-р Джеймс Мърфи, ръководител направление „Намален риск“ на БАТ. Сериозна част от тези инвестиции е в поредица обширни и задълбочени проучвания, които показват, че тези продукти отделят значително по-малко и по-ниски нива на токсични вещества в сравнение с конвенционалните цигари, а резултатите съответстват с тези на редица уважавани световни здравни организации, допълва той.

Категорията на бездимните алтернативи на цигарите тепърва де развива и расте, но БАТ има амбиция отсега да стане пазарен лизер в този сегмент.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ