Мъск обмисля дали да създаде нова социална мрежа

Мъск обмисля дали да създаде нова социална мрежа

Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск „обмисля сериозно“ изграждането на нова социална мрежа, предаде Ройтерс.

Коментарът му дойде в отговор на въпроса на потребител в Twitter дали би обмисли изграждането на нова платформа за комуникации в интернет, включваща алгоритъм с отворен код, която да дава приоритет на свободата на словото и да минимизира пропагандата.

Мъск, който е активен потребител на Twitter, напоследък критикува социалната мрежа за нейните политики. По думите му тя подкопава демокрацията, тъй като не успява да защити свободното слово.

По-рано той пусна анкета, в която попита последователите си в Twitter дали социалната мрежа се придържа към принципите на свободата на свободата на словото. Цели 70% от респондентите отговориха с „не“.

„Последиците от тази анкета ще бъдат важни. Моля, гласувайте внимателно“, написа Мъск в петък.

Ако Мъск се захване с изграждането на нова социална мрежа, той ще стане поредният предприемач, позициониращ се като защитник на свободното слово, надяващ се да привлече потребители, които са недоволни от политиките на платформи като Twitter, Facebook и YouTube.

Досега нито една от компаниите, включително Truth Social на бившия президент Доналд Тръмп, които представят себе си като алтернативи на установените социални мрежи, не е успяла да ги доближи по мащаб и популярност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украинските мъже на възраст между 18 и 22 години вече ще могат да преминават свободно държавната граница
Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Забраната за смарт устройства в клас влиза в сила от ноември
„Диамантеният крал“ и последен романтичен партньор на Жаклин Кенеди почина на 95 г.
Германия предупреждава за предстоящ колапс в пивоварната индустрия на страната
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан
Германската автомобилна индустрия е съкратила над 50 000 работни места за година
Най-опасните грешки на новите предприемачи в дигиталния маркетинг