Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Най-ниските цени” или последното убежище на маркетолога
Надбягването по нанадолнището е тежко и безкрайно занимание, казва гуруто на маркетинга Сет Годин. И обяснява в своя блог, защо конкурирането по цени е вредно и безмислено.
Поръчах си сламени шапки за едно вечерно парти. Доставиха ми ги в найлонов плик, а не в кутия, защото така било по-евтино. Те, разбира се, бяха толкова изпомачкани, че за нищо не ставаха.
Написах възмутено съобщение до компанията, но получих само автоматичен отговор. Защото, така е по-евтино.
Няма спор, конкуренцията е нещо неизбежно. Но големите компании, които побеждават в ценовите войни, го правяту не защото са отменили обслужването на клиентите и здравия разум.
Те печелят, защото са направили и постигнали много в организирането на процесите.
Много компании изпадат в паника, когато някой разклати основите им на ценообразуване. И тогава се превръщат в бледа сянка на това, което някога са били. Когато вземете решение да станете евтини и универсални, всичко друго, което дотогава сте направили, за да се откроите от тълпата, става жертва на вашия вашия нагон за евтиния.
А евтинията е последното убежище на маркетолога, който не съумява да предложи нещо по-добро.
Алтернативата е да бъдете достойни, забележителни, надежни. Да бъдете добри съседи, достойни граждане, да бъдете в авангарда. Да бъдете с тези, с които е комфортно, които ви вярват, с които е забавно, с които е лесно – каквото си изберете. Само не и „по-евтино на всяка цена.”
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.